- Sijainti
- Kirkkonummi
Toivottavasti tästä saadaan syysiltojen ratoksi hyvä jatkotarinasama viesti tuli tänään kaverille. Ajateltiin vähän tehdä kepponen ja kattoa jos saataisiin risa derbi matkaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tästä saadaan syysiltojen ratoksi hyvä jatkotarinasama viesti tuli tänään kaverille. Ajateltiin vähän tehdä kepponen ja kattoa jos saataisiin risa derbi matkaan....
Silti huijattuja pelkästään Suomessa on kuukaudessa useita kymmeniä.+358483281984... on se hyvä että britteihi lähetetty ihminen joka on avaruudessa ni saadaan kiinni suomalaisesta suuntanumerosta :'D kui vitu tyhmä jonku pitää olla et rupee tollasii väsää... sit viel et kui paljo tyhmempi pitää olla et oikeesti menee noihi huijauksii...
+358 on suomalais-kosminen suuntanumero.Silti huijattuja pelkästään Suomessa on kuukaudessa useita kymmeniä.+358483281984... on se hyvä että britteihi lähetetty ihminen joka on avaruudessa ni saadaan kiinni suomalaisesta suuntanumerosta :'D kui vitu tyhmä jonku pitää olla et rupee tollasii väsää... sit viel et kui paljo tyhmempi pitää olla et oikeesti menee noihi huijauksii...
Sama tyyppi kyseli tekstarilla tänään myös mun Hyperistä tietoja...Mulle pukkasi tekstiviestinä kysely, debbie§blum olisi kiinnostunut mun kottaraisesta:
Hi Friend, Is your car still available for sale? Let me know the... blaa blaa...
Saattaisi kaveria nyppiä kun satamassa olisikin supermoto odottamassa. Ei kehtaa kusettaa.
Suht. nuorista kulkuvälineistä (alle 10v?) voi hakea takaisin osan autoverosta. Hyvin epäedullinen laskentakaava joka tapauksessa, tarkoitus lienee ollut vain varmistaa että suomessa ollaan olevinaan rajoittamatta tavaran vapaata liikkuvuutta EU:ssa. Todellisuudessa ulkomaille myynti on yhtä kannattamatonta kuin ennenkin.eikös kellojen pitäs soida heti jos joku ulkomaanelävä haluaa ostaa suomesta ajopeli. Kuuleman mukaan suomessa kova tuo verotus. Moniko ulkomaanelvä osaa/jaksaa noita verojutskia räknätä ja laskea että selviää mitä värkistä oikeasti joutuu maksamaan. Täytyy tunnustaa että minäkään en tiedä miten se homma menee jos ulkomaille myy. Mites se muuten menee..?