• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olettehan hakeutuneet...?

062802moto_prv.gif

Siis kursseille... kursseille... poistaan talven ruosteet!!!
Olettehan heränneet???

Ai miten niin ajo polttelee jo
smile_org.gif

Jokakeväinen itsestäänselvyys kun en vieläkään ole tullut ammattilaiseksi...
cool.gif
Tosin kun porukkaa on yrittänyt kurssille houkutella, hämmästyttävän paljon noita ammattilaisia kaiken osaavia on liikkeellä. Kurssin hinnalla saa kuulemma monta
033102beer_1_prv.gif

Mutta sehän on hyvä että tiet täyttyy osaajista niin on paljon turvallisempaa meillä kaikilla ja tilastot sen kun kaunistuvat!

Eipä oo tullut moista vastaan, vielä... Eka ajo ja kaatuminen  
confused_orig.gif
 suoritettu tälle keväälle, ehkä tarvis hakeutua johonkin...  
idea3.gif

En kerenny, ku oli kova hinku baanalle. Varovasti siellä on körötelty ku on joka paikassa kauheita hiekkakasoja.

Kun tämä nyt meni tällaiseksi hymistelyksi, niin sanotaan sitten että en. En ole 25 mp-vuotenani moisille osallistunut, enkä meinaa nytkään niin tehdä. Viisasta - ei tai on. Olen säilynyt hengissä tähänkin asti varovaisella ja ennakoivalla ajolla ja niin aion jatkaakin, jos hyvä tuuri ja oma maltti ottaa rauhallisesti säilyy...

voin olla tyhmä että säästän tässä kohtaa mutta en ole käyny enkä mene...
nixweiss.gif

kun pitää järjen päässä ensi kilometreillä niin eiköhän tää mee samallalailla ku jo n. kymmenen vuotta aikasemminkin... ilman vahinkoja!
buttrock.gif

täytyypä kyllä koputtaa sitä kuuluisaa puuta...
tounge.gif

Olen ajanut "uusiona" nyt viisi kesää, kuudes alkamassa. Olen käynyt kaksi kertaa yksipäiväisen Survival Day:n, tulevana ajokautena osallistun kolmanteen. Lisäksi elokuun alussa MP69:n viikonloppukoulutukseen. Rahanhaaskaustako; enpä usko. Moottoripyöräilyssä kuulemma oppii aina uutta, sanovat kokeneet motoristit. Itse olen huomannut samaa, ajokokemuksen karttuessa saa kurssista pikemminkin enemmän irti kuin ekalla kerralla...  
062802jumpie_prv.gif

Ei taida täältä Pohjanmaalta löytyä RP-kursseja(en ole ainakaan missään nähnyt ilmoitusta), mutta kiinnostusta kyllä olisi.
sad_orig.gif

Ja jos joku tietää kursseista pohjanmaalla(tai lähietäisyydellä), niin kertokoon niistä.

Lisää kursseja/järjestäjiä löytyy SMOTO:n sivuilta.
Järjestäviä tahoja mm. MotoSurvival, Moosehead bikers... jne.

Jos ei lähellä kotiasi ole kursseja, etkä halua pidemmälle ajaa on tämän kevään tullen tuo uusi MotoPassi koulutus jota hoitaa paikalliset autokoulut. Motopassi autokoulussa on moottoripyöräilyyn erikoistunut opettaja, joka koulutusta hoitaa.
Vain vaihtoehtoja...
062802jumpie_prv.gif

Kurssi, kurssi, mikä kurssi? Kurssi kohti... minä se nyt työnnän pääni oli kurssi melkein minne vaan.  
062802moto_prv.gif

Mulla jää nuo kurssit väliin, tekosyynä se, ettei raha riitä (oikea syy on laiskuus). Toivottavasti ei tule säästettyä väärästä kohdasta...

En ole. Ja täytyy myöntää että jos asenne on tuollainen (jos et käy kurssia olet vaaraksi liikenteelle ja sinut pitäisi KIELTÄÄ) niin ei paljon tee mieli mennäkään...

Oikea ja todellinen syy on ajan puute.

Joo olen käynny kurssin... 13-vuotiaana serkkupoika näytti moposta.. tosson kaasu ja tosson kytkin toi on vaihrepoljin... ja sitten ajamaan...

Back