• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko motoristi/moottoripyörän kuski?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mouhja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko motoristi/moottoripyörän kuski? -

• Motoristi

Ääniä: 3 75,0%
  • Moottoripyörän kuski

Ääniä: 0 0,0%
  • Joku muu

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Eli tuntuu että tämä foorumin keskustelun aiheet kääntyvät kaikenlaiseen muuhun väittelyyn kuin itse moottoripyöräilyyn.

Oletko siis motoristi = kiinnostunut harrastuksena moottoripyöristä

Vai moottoripyörän kuski = nykyäänhän kaikilla on moottoripyörä

Itseäni vaan alkaa ketuttamaan kun yritää saada keskustelua / tietoa oikeista moottoripyöräilyyn liittyvistä asioista niin yleensä se kääntyy suoli24 tasolle tai sitten ketään ei kiinnosta kun se liittyy tekniikkaan yms. , eikä liity kaupungilla "keulitteluun".

Nimimerkkien takaanta on hyvä ladella vaikka mitä!

Innokas motoristi ehdottomasti
biggrin.gif

Mutta pääosin nautin siitä kuljettajana olemisesta kun sen ikäinen "tuoreahko" kalusto tällä hetkellä...mutta kun tallin aikanaan saan käyttööni niin varmaan lelujen määrä tulee lisääntymään.

Motoristi olen ja toivoisin myös arvostusta jokaisen omille mieltymyksille ja kulkupeleille.

062802moto_prv.gif
Ajamaan kaikki jotka siitä tykkäävät.

Riidankylväjät visivat kohteliaasti siirtyä vaikka suomi24 foorumiin.
bowdown.gif

En ole motoristi, mutta ajan itse huoltamallani pyörällä, päivittäin. En ole myöskään valokuvaaja, mutta otan paljon valokuvia. En myöskään harrasta kirjallisuutta tai elokuvia, mutta luen kirjoja ja katson elokuvia. En ole urheilija, mutta sopivalle tuulelle sattuessani käyn lenkillä 3 kertaa viikossa.

Teen mitä tykkään, muut saa olla mitä tykkää ja nauttia siitä, ei ole minulta pois, itse asiassa enemmänkin kotiin päin. Joskus kun löytyykin joku joka oikeasti osaa vastata johonkin kysymykseen joka askarruttaa.

No jos noi oli vaihtoehdot niin kait mä sitten olen motoristi kun olen kiinnostunut prätkistä noin ylipäätäänsäkin ja omistan yhden käyttöpyörän ja museopyörän jonka itse kunnostin.
Pahimmillaan noita prätkiä oli neljä samaan aikaan.

Nyt jos unohdetaan nuo 24:n ja siihen rinnastettavat "keskustelut", niin onhan meistä jokainen varmaan hieman jotain muutakin kuin motoristi tahi kuljettaja - tässäkin topicissa tuli jo esille että mm. valokuvausta harrastetaan siinä motoilun rinnalla. No tuota kautta onkin aika luonnollisesti selitettävissä kuinka ne jutut aina joskus rönsyilee tai jo ihan alunalkaenkin koskee jotain ihan muuta kuin motoja, no probs. Antaa kaikkien kukkien kukkia vain, jopa siis siinä kuluisassa hatussa jos niikseen tulee
thumbs-up.gif

Vaan se ei mene omaan jakeluun kun muutoin ihan asiallisena pysyneeseen threadiin sitten tupsahtelee näitä ei-niin-asiallisia huomautuksia, kommentteja yms. Siis juuri sitä 24 pa..aa. No ehkä joku "motiivi" noillakin postaajilla toimilleen on, mutta...
nixweiss.gif

Motoristi, tosin yksi niistä 95 prosentista joka pilaa kaikkien maineen mikä saattaa harmittaa viimeistä viittä prosenttia
tounge.gif

Motoristi taidan olla ja kuljettajanakin on pienoinen pakko olla, jos haluaa mennä sinne minne mieli tekee, eikä pyörän valitsemaan random suuntaan.
biggrin.gif

Perusuollot ja pikku korjaukset tulee itse tehtyä, kesällä / ajokelien salliessa ajettua mahdollisimman paljon. En kuitenkaan hakemalla hakeudu porukkaan ellei ole ihan oikeaa asiaa tai pyydetä jeesaamaan jossain, toki pysähdyn ja tarjoan apuja jos joku näyttää tien päälle jääneen, silloinkin on aivan sama mikä pyörän merkki on, samanlaisia koneita perusajatukseltaan kaikki ovat.
Nautin moottoripyörällä ajamisesta ja sen tekniikan rassailusta (vähemmän sähköpuolta), tietysti MP-messut on tullut traditioksi joka vuosi käydä. Ensisijaisesti omaksi iloksi ja hyödyksi ajelen moottoripyörällä, onko parempaa kulkupeliä kesällä olemassa?

Nyt näistä vastauksista päätellen ei ole ihan ymmärretty mikä minulla oli ajatusena kun tämän äänestyksen pistin.

Ei tosiaankaan ole kyse mistään kategorioinnista tai siitä että millainen on oikea motoristi, jokainen tavallaan.  
062802moto_prv.gif

Enemmänkin juuri tämä että vastata pitää vaikkei tiedä edes mihin oikeasti vastaa. Onneks noi viestilakurit hävis niin niiden myötä toivottavasti nuo turhat postaukset jäisi vähemmälle!

Näin kirjoittamalla on todella vaikea pukea asioita sanoiksi.

Ja siis tottakai saa ja pitää keskustella erilaisista asioista, mutta kun yleensä ne tungetaan sellaisiin aiheesiin minne ne ei kuulu.

Vaikeatahan se on tietää, mitä vastausta kysymyksellä etsii, jos sen esittää ja asettaa ylimalkaisesti. Mielestäni porukka on vastannut juuri niinkuin kysymyksen luonteen on mieltänyt, ei siinä ymmärryksen kanssa ole mitään tekemistä ja ajatustenlukutaitokin taitaa olla toissijainen harrastus monella.
Vain kaksi ryhmää "ymmärtää", naiset ja psykiatrit, se on nähty mihin se lopulta sitten johtaa.
biggrin.gif

Ajan moottoripyörällä, koska en tiedä parempaa asiaa. Minun mielestä se tekee kyllä motoristin. Tekniikasta en niin hirveän kiinnostunut ole, mutta perusasiat kyllä osaan.

Back