Oletko kuolematon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko kuolematon? -

• Haavoittumaton ja kuolematon

Ääniä: 0 0,0%
  • Haavoittuva mutta kuolematon

• Äärimmäisen pahassa paikassa muutun kuolevaiseksi

• Saatan saada jo pahojakin vammoja 100 vauhdissta kaatuessa

• Olen melkein tavallinen kuolevainen

• Olen normaali ihminen.

• Ääniä yhteensä
    0
Tänä vuonna kuoli kolmisenkymmentä moottoripyöräilijää erilaisissa onnettomuuksissa, osa itseaiheutetuissa (liian suuri nopeus taitoihin nähden). Mutta millainen sinä olet kun olet liikenteessä, oletko kuolematon vai tavallinen ihminen. Eli millaiseksi tunnet itsesi.

Hyyyyyyvin tavallinen ihminen. Eipä tuu kauheasti kohellettua, itsesuojeluvaisto pitää siitä huolen.

Tavishan minä...ja miltei joka halvatun sivutieltä tulevan autoilijan mielestä myös näkymätön tavis.
confused_orig.gif

aina kun olen valkoisten viivojen välissä niin mielessä on etten kuole koskaan
inlove.gif

kotona tuntuu että olen jo kuollut kunnes maantie taas kutsuu.
mutta onneksi asun tienpäällä 24/5
062802jumpie_prv.gif

Kyllä sitä aina välillä miettii, rossia ja mantsaa ku on tullu aikoinaa ajettua,sielllä hieno hyppy ja kumoon, välillä teki vähän kipeetäkin mutta mutta nää törmäyskolarit on sitte eri asia, niin kuolematon että sivutieltä ku auton keula paistaa niin aina tulee vähän nostettua ja sormet nousee väkisinkin kahvalle.
MC/KUMOON
jäseniä 3 kpl kaikki hengissä

Normaali kuolevainen olen.

Jos moottoripyöräily koituu kuolemakseni niin sitten koituu. Kuolisimpahan juuri siinä harrastuksessa jolle henkeni, vereni ja mieleni olen omistanut.

Turvallisuus ei ole mikään harrastuksen valinta kriteeri.
Yhden kerran tässä maailmassa elän.

Tiiä mikä mä oon, mutta ei tänne kukkaan oo viel koskaan jääny enkä mäkään varmaan joten kait mää olen se normaali kuolevainen
biggrin.gif

Suht koht normaali ihminen olen. Korkeintaan joskus kasvaa pienet pirunsarvet päähän liikenteessä, mutta en kyllä ainakaan vielä ole saanut itseäni, enkä muitakaan hengettömäksi.

Mielenkiintoinen kyssäri. Koskaan ei ole tuntunut kuolemattomalta. Aina syke pompsahtaa ku meinaa napsahtaa, joten kait oon tavan kuolevainen.

Vasta pari kertaa vasta meinannut henki lähteä mopon kyydissä tänä vuonna, eikä ole muuta kuin luu murtunut ja vähän väljää nivelissä. Kuolema on häviöllä 2 - 0, joten taidan voittaa.

Back