• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut ajo-oikeudetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut ajo-oikeudetta? - Kolkuttaako omatunto

• EN - olen lainkuuliainen kansalainen

Ääniä: 0 0,0%
  • KYLLÄ, SULJETULLA PAIKALLA - puhdasta harjoittelua

Ääniä: 0 0,0%
  • KYLLÄ, YLEISELLÄ TIELLÄ - ...öhöm.

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Periaatteessa aina kun ajan, ajan ajo-oikeudetta.

Väliaikanen abc kortti löytyy, mutta kun be ei oo suoritettu, niin en saa muovikorttia. Kun hain lisäaikaa b -korttiin, kyttälaitoksen sihteeri otti multa piikkikortin pois. Mulla pitäs olla kuvallinen henkilöllisyystodistus, kun ajelen. Mut eipä oo ku se sihteeri vei sen, eikä mul oo olemassa mitään muuta kuvallista henkillöllisyystodistusta.. pitäs kai joskus käydä kuvan kanssa hakemassa jonkulainen passi tjsp.
smile_org.gif

Alaikäisenä joo, mopolla ja autolla. Kukapa maalla asuva nyt ei olisi vähän ("vähän") harjoitellut.
Kuskina olin ekan kerran 16v juhannuksena. Pikku Starlet täynnä porukkaa.. parin sadan km reissu tais olla.

Jälkeenpäin ajatellen aivan h*lvetin tyhmää touhua
confused_orig.gif

Eli:
withstupid.gif
ja
kaboom.gif
mulle

Pakko tunnustaa... eli joskus 80-luvun loppupuolella tuli huristeltua autolla "muutamana" kesäyönä "harjoittelumielessä" pitkin maaseutua. Paljon hyviä muistoja jäi eikä yhtään kaduta
smile_org.gif

Kyllähän sitä on tullut ajeltua niin mopoilla ku autollakin muutaman kerran..mutta ei tosin mitään pitkää matkaa..kuhan nyt jossain käyny kääntymässä
smile_org.gif

Back