• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt se iski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä myös yritetään päästä eroon 12R:stä ja seuraavana hankinnassa on 525 Exc Racing.
Oikein  
062802moto_prv.gif

Itse toki olen jo luopunut 525 ajatuksesta ja siirtynyt himoitsemaan 640:stä SM:ää
inlove.gif

Moi!

Meikäläinen vaihtoi viikko sitten 955 Daytonan 640 supermotoon ja ei kaduta yhtään.
biggrin.gif

Tonni takana ja nyt pitäisi jostain hommata endurovanteet että sais nappulakumit alle. Oisko jollakin tietoa mistä löytyis...?

Toni

Moi!

Meikäläinen vaihtoi viikko sitten 955 Daytonan 640 supermotoon ja ei kaduta yhtään.
biggrin.gif

Tonni takana ja nyt pitäisi jostain hommata endurovanteet että sais nappulakumit alle. Oisko jollakin tietoa mistä löytyis...?

Toni
Mun kaverilla olis enskavannesetti tollaseen ylimääräisenä. Soita sille ja kysy, laitan numeron privana.

Back