• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt ehdotuksia kehiin!!! (pyörää ostamassa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sanzuliini
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802jumpie_prv.gif
Vihdoin ja viimein oon saanut rahaa kasaan sen verran että voin toteuttaa haaveeni; ostaa ihka oman moottoripyörän. Ukolla on kyykkypyörä ja vastapainoksi tahtosin customin.
Rahaa on sen verran että voisin saada jonkumoisen käytetyn pelin, ja seuraavia vaihtoehtoja oon miettiny: Honda 600 Shadow, (Honda vt500,) Kawasaki en500, Suzuki Savage (650), sekä Yamaha 535 Virago. Mikä näistä olis kestävin ja entäs sitten se vauhti?!
sport05.gif

Pitäs kumminki pysyä ukkelin tonnisatasen mukana, ja nopea kiihtyvyyskään ei haittaisi.

Kokemuksen rintaäänellä kertokaatte minkä ratkaisun itse tekisitte tässä tilanteessa???
nixweiss.gif

Ei taida noista tonnisatkulle vastusta mistään. Mut mun mutsilla on vt 600 shadow ja se on ihan mukava peli kruisailuun.
sport05.gif

Suosittelen ensimmäisenä kuitenkin kokeilemaan että minkälainen tuntuisi sopivimmalta.
Itse ajoin korttini juuri tuollaisella Kawasaki en500.lla, ja päätin etten eläessäni koske enää ainuaankaan customiin.
Tämä ei sitten tarkoittanut sitä että tuollainen kawa olisi huono pyörä, minulle se vaan ei sopinut.
Kokeile kaikkia niitä mitä olet suunnitellutkin vaihtoehdoiksi, niin olet paljon viisaampi.
smile_org.gif

Virago näyttää rimpulaiselta, honda nyt on aina honda, suzukissa on kiva pärisevä kone ja kawassa on yllättävänkin paljon potkua.
Mnää suosittelisin ehkä kawasaakelia koska sillä on kivin liikkua mitä minä oon customeita tyypännyt.
Vaikka honda näyttäneekin varmaan eniten "aidolta customilta"...sitäpaitti, jos ei ekasta tykkää, sen voi vaihtaa, kaikille noille löytyy varmaan markkinoita.

Ukko on sitä mieltä että Honda sen olla pitää, muista ei kannata samana päivänä kuulemma puhuakkaan.

Mutta puolueellinenhan toi sen kommentti on... Ite kun on jo kolmannen Hondan omistaja..
bowdown.gif

Millään customilla et kiihdytyksissä kyykyn perässä pysy. Merkin päätät ihan ite ;) Käy koeajaan mopoja ja katot mikä miellyttää eniten. Loppupeleissä aika helppoa hommaa
smile_org.gif
Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin
062802jumpie_prv.gif

Kokeile ITSE sanokoon mies  mitä haluaa  
biggrin.gif
 Honda on hyvä ei siinä mitään mutta sinä se olet joka sitä pyörää jatkossa käytät ja muista kokeilla rauhassa kaikkia, jos koeajo ei onnistu unohda  kyseinen laite.
Onnea etsinnälle  
wink.gif

Honda 600 Shadow, tai Suskan savage, ehdottelisin minä.

Mutta pyörä tulee sinulle, ja siksi minäkin kehoittaisin sinua menemään pyöräliikkeeseen kokeilemaan näitä eri pyöriä. esimerkiksi noissa pyörissä on jo suht iso ero koossa, ja koolla on väliä
tounge.gif
tai niin ainakin väitetään.

Back