• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ny se mopokausi alko urakalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tjoro82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meni nääs omega "kesäunille" =) On se perkele et toi konttori ottaa 10,20€ siitä hyvästä et käyt laittaan auton seisontaan
mad.gif
No mut hymysuin sit ajelen vesisateessa jammulla ja mietin niitä euroja jokka olis menny ku kankkulan kaivoon vakuutusten muodos...
Mites muut...Onko autot tallissa kesän??

Kolmatta kesää on mosse tallissa. Keväällä olen vapulta vaihtanut motukkaan ja sitten syyskuun puolen välin paikkeilla takas neljälle pyörälle.

Eilen kävin kauppakassin katsastaan ja samalla poistin liikenteestä. Ite ajelen kesän pyörällä ja emäntä sitte tuolla toisella autolla. Ainaki elokuun loppuun olisi tarkoitus pärjätä yhdellä autolla.

Tällähetkellä ei oo pyörää eikä autoo
sad_orig.gif

No pyörä tulee viimeistään ens viikolla ja auto varmaan kesän aikana. Kyllä se autokin on "ajossa" aina kesällä, ei tarvi lähtee vesisateessa pitkiä matkoja ajaan jos ei siltä tunnu

Leimasin juuri perheen kaksi autoa. Hintaa tuli 190€,koska toiseen sai leiman vasta uusintakäynnillä.
033102ass_1_prv.gif
Lisäksi päästöt,osat,korjaukset,mitkä vielä toistaiseksi saa tehdä itse. Näihin upposi n.30€
Milloinkohan nämä loputkin tulevat osaksi pakollista rahastusta?

Kyllä autot on käytössä. Yhden kesän muutama vuosi sitten seisotin autoa 7 kuukautta ja lokakuussa kun piti ottaa käyttöön niin kaikki paikat oli jumissa. Sen jälkeen päätin että kerta pariin viikkoon on autoa käytettävä koko kesän.

Mulla on avokkeen kanssa sellanen diili, että kun taloudessa on yksi auto ja yksi mopo, niin akka ajeleepi kotilolla kesän, maksaa vakuutukset tältä ajalta, minä huollan ja ajan JOS tarviin... Talvisin pärjätään sitten yhellä kulkemisneuvolla... Talvet maksan minä...

Kotilolle löytyy käyttöä myös kesäaikaan. On hieman helpompaa kaikenlaisten virvokkeiden ym. krääsän kuljetus mökille.

itse myin autoni pois jo tammikuussa... ensinmäisen moottoripyöräni ostin 3vko sitten... ei muuta kuin
062802moto_prv.gif

2 autoa ja 2 mopoa ajossa ympärivuoden.
Ei kulje 5 henkeä+ kissat ja koirat pyörönselässä, satikka kauppareissut...huoh!

Back