• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nostatko vai tasaatko vakuutusmaksuja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LeWe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

1

• Pystyssä

Ääniä: 54 74,0%
  • Kontannut

Ääniä: 19 26,0%

• Ääniä yhteensä
    73
  • Äänestys suljettu .
Vuosittin keskimäärin ainakin kymmenkertaisesti tulee otettua vakuutuksesta korvaukset pois. Kannattava sijoitus. :bye:

Lähes olematonta on tuo rahaliikenne ollut vakuutusyhtiöltä minulle päin.

Pyörien kaskona toimii OP:n pankkitili ja tosi tiukassa paikassa VISA-nimnen vakuutusyhtiö...

Olen kontannut, mutta olen vähintään sen verran maksanut sisäänpäinkin. Tai onhan se vakuutusmies voitolla, jos lasketaan kakkospyörätkin mukaan.

Reilun kuukauden harrastamisen jälkeen, vastaukseni on että tasaan maksuja. Ei ole korvaushakemusta pyörällä tullu tehtyä. Autolla tosin kerran....mutta eihän tässä käsittääkseni ollut kyse yleisesti vakuutusmaksuista.... :grin:

20. ajokausi aluillaan, useita kaatoja, muttei vielä koskaan kaskovakuutuksen omaavalla katupyörällä, joten henkiset ja fyysiset vahingot kärsitty vaan hiljaa itsekseen. Vakuutusmaksujen vinkkelistä siis tähän asti enempi tasaaja.

Viimeksi vahinkoja sattunut ehka 2006, ja kaikki siihen saakka menneet aina vakuutuksen piikkiin. Sen takiahan se on olemassa. :p

Siita huolimatta vakuutus halventunut 10-30% vuodessa, vaikka en enaa moneen vuoteen olekaan saanut bonusalennuksia, kun jo maksimeissa muutenkin.

Nopeasti arvioisin, että viiden viime vuoden aikana olen saanut reilut 60 000€ korvauksia viidestä kolarista ja vahingosta. Kiitokset kaikille tasaajille ja maksumiehille. :respect:

Back