Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
12000 km:n kokemuksella. Lähi pyörityksessä alle yhdeksänkympin nopeuksissa aivan erinomainen kypärä mutta pidemmille matkoille ja isompiin nopeuksiin pistän päähäni Nolan:in N 103:sen koska se on huomattavasti hiljaisempi vaikkakaan ei mikään erityisen hiljainen. Tuo melu tuntuu olevan Nolan:in ongelma. Muuten ihan hyvä kypärä ja sopii ainakin minun päähän mainiosti. Ja aurinkovisiiri on aivan erinomainen kun ajaa paljon norjassa esim. tunneleihin ja ulos niistä.TiPL sanoi:Mulla on ollut N-43 Air käytössä viime ajokauden ja kokemusta siitä on kertynyt n. 16000 kilometriltä. *Mielestäni kypärän paras puoli on erittäin laaja näkökenttä, sekä kypärän muunneltavuus. *Myös kypärän tuuletus toimii erinomaisesti. *
Miinusta tulee siitä, ettei visiiriä pysty pitämään raollaan, eli asentovaihtoehdot ovat, joko täysin auki, tai täysin kiinni. *Myös leukaosa tulee itselläni lähes leukaan kiinni, vaikken mitään "shumi-leukaa" omistakaan. *Muilta osin olen ollut kypärään erittäin tyytyväinen. *
Saman tyyppisiä kypäriä on tuon oman hankkimisen jälkeen tullut muitakin markkinoille esim. Caberg Hyper X mode, Airoh J105, *X Lite 402 GT
, sekä tietysti jo pidempään markkinoilla ollut Schubertin J1. *Käyttökokemuksia mulla ei näistä muista löydy, mutta ovat varmasti myös harkitsemisen arvoisia vaihtoehtoja.