Olisin tuossa tiedustellut, kuinka kireällä nokkahihnojen pitää olla? Entä sytytysennakon säätö? Onko se säädettävissä? Malli on 900 S.i.e (Monster)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä sytkää voi säätää vaikka kärjetön sytkä onkin. Pick upeista voi molempien pyttyjen sytkäkäyrien lähtöpistettä muuttaa. Eli siis mistä se boxissa määrätty ennakko lähtee. Jossain paskamerkeissä se on (hall-anturi tai anturit) kiinteä mutta ei laatupeleissä. Minkävuotinen S i.e sulla muuten on? Vois löytyy jotain kivaa palikkaa sulle.Olen käyttänyt molemmissa 5mm. kuusiokoloa.
Sytyksen säätö kai jäi historiaan -70 luvun alussa, kun katkojan kärjet korvattiin elektroonisella sytyksellä.
Eikös 2000 malliin tullut yksi sytytysanturi laturin koppaan ulkopuolelta kiinnitettynä. Sitä ei kyllä säätele mihinkään suuntaan, muuta kuin etäisyyttä rattaaseen (ilmaväli). Että tällainen laatumerkki.Kyllä sitä sytkää voi säätää vaikka kärjetön sytkä onkin. Pick upeista voi molempien pyttyjen sytkäkäyrien lähtöpistettä muuttaa. Eli siis mistä se boxissa määrätty ennakko lähtee. Jossain paskamerkeissä se on (hall-anturi tai anturit) kiinteä mutta ei laatupeleissä. Minkävuotinen S i.e sulla muuten on? Vois löytyy jotain kivaa palikkaa sulle.Olen käyttänyt molemmissa 5mm. kuusiokoloa.
Sytyksen säätö kai jäi historiaan -70 luvun alussa, kun katkojan kärjet korvattiin elektroonisella sytyksellä.
ps. ettei vaan sulla ois mun vanha fillari...
Millaista nykimistä, noin tarkennettuna?Joo. Olen hieman tutkinut pyörää tänään. On ilmennyt outoa nykimistä ja aattelin huomenna perehtyä siihen hieman tarkemmin.
Onko kellään ollut koskaan samoja oireita? Pientä nykymistä? Se alkaa olla hieman ärsyttävää![]()
No sitte toi sun arvio oli vaan 30 vuotta pielessä.Eikös 2000 malliin tullut yksi sytytysanturi laturin koppaan ulkopuolelta kiinnitettynä. Sitä ei kyllä säätele mihinkään suuntaan, muuta kuin etäisyyttä rattaaseen (ilmaväli). Että tällainen laatumerkki.Kyllä sitä sytkää voi säätää vaikka kärjetön sytkä onkin. Pick upeista voi molempien pyttyjen sytkäkäyrien lähtöpistettä muuttaa. Eli siis mistä se boxissa määrätty ennakko lähtee. Jossain paskamerkeissä se on (hall-anturi tai anturit) kiinteä mutta ei laatupeleissä. Minkävuotinen S i.e sulla muuten on? Vois löytyy jotain kivaa palikkaa sulle.Olen käyttänyt molemmissa 5mm. kuusiokoloa.
ps. ettei vaan sulla ois mun vanha fillari...
No käyppäs vaikka maahantuojalla Klaukkalassa ja pyydä säätämään vähän rikkaammalle ruuttaa. Parin minuutin homma ja ei varmaan maksa mitään jos sopivasti osaat asian esittää. Jos tossa sun fillarissa on lyhyet avarat putket ja modattu filsukotelo niin kone saa olla vähän rikkaalla. Näin oli ainakin mulla S i.e.:ssä, "normisäädöillä" ei oikeen tykänny toimia (mm. aivastelua ja köhimistä vähänkin viileällä) mutta paksummalla seoksella pelas ku enkeli.Juup, "aivastelee".
Eli siis M900:een tuli tuo uusi sytkäanturi 2000-vuosimalliin. Sama systeemi M750:een tuli 2002-vuosimalliin (viimeinen M750-malli).No sitte toi sun arvio oli vaan 30 vuotta pielessä.Mun 750:een säädettiin ennakkoa lisää antureista (vm. 2000) mutta uudempaan 900:een sama juttu tuli race -boxin avulla tehtyä. Eli voit olla oikeessa.