• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

No nyt mä lähden Eurooppaan ajamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkään tälläinen oli mielessä, mutta tänään lähden lautalla Travemundeen, sieltä Prahan kautta Milanoon. F1 kisat Monzassa ja sitten Sveitsin kautta Travemundeen ja kotona pitäisi olla 19.9. Eka kerta euroopassa pyörällä. Jännittävää. Kerron sitten palattuani miten tälläinen aloittelija ( moottoripyöräilyä vuodesta -80 lähtien ) siellä pärjää. Lämmintä syksyä kaikille Orgilaisille ;-)

Hyvää matkaa ja
062802moto_prv.gif
varovasti

Hyvältä kuulostaa reissusuunnitelma. Itekkin oon menossa Monzaan kisoihin... Siellä sitten heiluu useampikin härmäläinen.
thumbs-up.gif

Meikä on sen verta onnellisessa asemassa että pääsen varikolta käsin seuraamaan kisaa.
buttrock.gif

Jovvain...
sport05.gif

Joo ja mää oon jo täällä, mikähän oli joku Luzern. Lämmöt heiluu +22- +25 kieppeillä ja bensa on siinä 1.82 CHF eli semmoset 1.20 euroa.........

Ilimat on aina paremmat tääll.

sport05.gif

Mr. Huurre ei vaan saa tarpeekseen alppiteistä,vai?
tounge.gif
Jovvain..
sport05.gif

Niin siis ku mä en tiijä oikei muuta lääkettä tähä...
withstupid.gif

Aarau - Schuptheim - Merlialp - Brunigpass - Meiringen - Grimselpass - Furkapass - Andermatt - Gotthardpass (molemmat tietysti) - Nufenenpass - Simplonpass - Domodossola (I) - Logarno - Bellinzona - Passo de Lucomagno oli tulvien ja maansortumien takia tietysti kiinni mutta "vahinko" otettiin takasin sitten.. S. Bernardino -pass - Oberalppass - Klausenpass - ja sitten tottakai tuo Sustenpass ku se tuossa muutaman "väännön" takana oli helposti saatavilla. Lopuksi Schwys ja Luzern - Aarau.

Kuvat ilmestyy aikanaan, hätäisimmät voi jo tsiikailla joko näkyy:

Picasa-albumeista

sport05.gif

Täällä toinen Euroopan ensikertalainen "jossakin Saksassa" (pitää katsoa gps:stä missä oikein olen, jossain Beneluxin ja Saksan rajamailla
smile_org.gif
)

Ruotsin ja Tanskan läpi Saksaan, ja Alavissa maissa kävin, tänään Amsterdamissa van Gogh -museossa taidehomostelemassa.
Järjettömän kuuma tänään, bonuksena jonotusta alankomaalaisilla moottoriteillä sun muuta, ja sitten majoituksen etsimistä pimeässä sateessa. GPS:kin kompasteli omaan tekoälykkyyteensä, tai minä lähinnä. Pitää ottaa seikkailun kannalta.
lookaround_orig.gif

Kun läpppäri on gasthausin huoneen kylppärin ikkunalaudalla ja istuu pöntöllä niin voi käyttää jonkun suojaamatonta WLANia
smile_org.gif

Nyt taitaa sää kääntyä kotoisaksi sateeksi ja reiluksi kymmeneksi asteeksi täälläkin. Katsoo nyt pitääkö tästä vielä ihan Alpeille asti yrittää vai mitä kehittää. Zumoon on kyllä ladattu POI-tietoina kaikki alppisolat
wink.gif

Olen Mc Huurteelle vilpittömön kateellinen. Multa evättiin syysloman pitäminen.
sad_orig.gif

No niin, nyt aletaan olla "mestoilla" eli Winterthurissa, huomenna aamulla kohti alppeja solineen. Ennusteessa luvattu lähemmäs 20 astetta ja aurinkoista
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Back