• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

NEW ! MSS-Palvelu juuri sinulle kiireinen mp-mies

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
Jooovain
sport05.gif

Sinä kiireinen mp-alan harrastaja jolla ei ole aikaa ulkoiluttaa, ajella tai muuten vaan, esim töiden vuoksi mahdollisuutta päristellä pärrälläsi. Tarjoan sinulle uutta, yksilöllistä sekä vallankumouksellista moto-palvelua ja vieläpä asialliseen hintaan:

Moto-Sitter-Service

Olen luotettava ja reipas motositteri.
Ulkoilutan ja hoidan kaikenkokoisia ja luonteisia moottoripyöriä keski-suomen ja lapin lähialueella. Kokemusta pärristä on ja tulen toimeen myös hankalasti käyntiinlähtevien tai muuten vaan "vikurien" tms. käytökseltään arvaamattomien pärrien kanssa. Olen käynyt mp-sitter-koulutuksen sekä talviulkoilutuskurssin. Jos pärränne tarvitsee ulkoiluttajaa ota yhteys ! Myös lyhytkestoiset, esim viikonloppu ulkoilutukset hoidetaan edulliseen hintaan !

Räätälöidään sinullekkin yksilöllinen MSS-paketti !

062802moto_prv.gif

Kuuluuko palveluun myös "renkaiden saattaminen katu-uskottavaan kuntoon", jolloin omistaja voisi turvallisin mielin keskittyä Kaivarin kiertämiseen?

Ilmottaudun työntekijäksi tonne.

McHuurre ei kuitenkaan ehdi kaikkia ulkoiluttamaan, ja etelähän jää paitsioon tuossa.

Eli: kesäiset ulkoilutukset, erityisesti kovavauhtista menoa vaativat kyykkyiset ulkoilutetaan. Luottamuksella ja ilman naarmuja.
Sissy straipit hiotaan poies, jos alla kunnon rengastus
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Hei mchuurre!

Olen kohta 10-vuotiaan "sinin" omistaja. Olen saanut nauttia sinin seurasta kolmen vuoden ajana ja oppinut hänet tuntemaan niin ulkoa kuin sisältäkin. Sini on iloinen ja ikäisekseen pirteä tyttö! En sinin historiaa kovin hyvin tunne mutta jokin identiteettikriisi hänellä aikanaan on ollut kun niin rintapieli kuin peräpää on täynnä muovia. Sini tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa mutta muiden motojen seurassa voi joskus olla hieman varautunut; voi johtua iästä. Sini tykkää niin pitkistä ja rauhallisista kuin lyhyistä ja rivakistakin lenkeistä. Tyttö on luonteeltaan rauhallinen mutta jos häntä kovinkin yllyttää niin liikkuu ikäänsä nähden välillä turhankin villisti. Talvet yleensä huilataan mutta kesät temmelletään sitäkin ahkerammin!

Nyt työni puolesta on sini kuitenkin jäänyt liian vähälle huomiolle. Parhaiten sen huomaa ruokahaluttomuudesta
sad_orig.gif
Annan sille joka ilta litran Nesteen parasta 98:sia mutta monena päivänä olen huomannut että vanhatkin makaa edelleen tankissa... Toivonkin löytäväni ihmisen jolla olisi aikaa huomioida siniä niinäkin päivinä kun itse mätänen konttorilla.

PS: Jouduin typistämään sinin tänä kesänä eikä se tykkää kun ihmiset tuijottavat sen poikkeuksellisen lyhyttä rööriä
tounge.gif

Hieno palveluntarjonta, harmi vaan että se ei toimi eteläsuomessa.
Olisi tuollainen MSSlle tuttu arjalaisrotuinen, joka ei suostu lähtemään suosiolla liikkeelle.
Se vaatii kymmenkunta yritystä ja vaikka sitten heräileekin, se ei tahdo lähteä niin ripeästi liikkeelle kuin olisi tarvis.
Mitä MSS-kuiskaaja ehdottaa toimenpiteiksi?  
omg.gif

Back