Etsin suosituksia moottoripyöräksi. Ajokokemusta on vain 250cc Suzuki Djebelistä, joka oli ihan "ok" mutta tänne sohjolaan lienee sopivampiakin malleja. Lähinnä etsin lomapyörää naapurimaihin ja lähiympäristöön suuntautuville retkille.
- 250-600cc?
- leppoisa moottori käy hyvin, mulla ei ole kiire mihinkään. eli ei tarvitse kiihtyä eikä kulkea nopeusrajoituksia kovempaa. tykkään körötellä isolla vaihteella matalilla kierroksilla. mutta saa toki liikahtaakin
- katu&enduro-hybirid, onko sellaisia? olisi kivaa jos matka ei pääty ensimmäisen polun alkuun vaan vasta kiviin ja kantoihin
- ei tarvitse mahtua vaimoa tms kyytiin, hyvä tavarateline riittää
- edullinen ylläpitää (vakuutukset, jne) & ajaa
- varmatoiminen, edulliset varaosat & huollot (Helsingissä)
- mukava korkea ajoasento selkä suorana, olen 190cm, ei siis kovaa etukenoa tms
- hinta 3000-4000 eur tienoilla
- jotenkin "perinteisen" näköiset pyörät miellyttää enemmän silmää kuin kovin sporttiset pelit
..mitähän moottoripyöriä näillä ehdoilla kannattaisi katsella? Kiitos jo etukäteen hyvin perustelluista suosituksista
- 250-600cc?
- leppoisa moottori käy hyvin, mulla ei ole kiire mihinkään. eli ei tarvitse kiihtyä eikä kulkea nopeusrajoituksia kovempaa. tykkään körötellä isolla vaihteella matalilla kierroksilla. mutta saa toki liikahtaakin
- katu&enduro-hybirid, onko sellaisia? olisi kivaa jos matka ei pääty ensimmäisen polun alkuun vaan vasta kiviin ja kantoihin
- ei tarvitse mahtua vaimoa tms kyytiin, hyvä tavarateline riittää
- edullinen ylläpitää (vakuutukset, jne) & ajaa
- varmatoiminen, edulliset varaosat & huollot (Helsingissä)
- mukava korkea ajoasento selkä suorana, olen 190cm, ei siis kovaa etukenoa tms
- hinta 3000-4000 eur tienoilla
- jotenkin "perinteisen" näköiset pyörät miellyttää enemmän silmää kuin kovin sporttiset pelit
..mitähän moottoripyöriä näillä ehdoilla kannattaisi katsella? Kiitos jo etukäteen hyvin perustelluista suosituksista