Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ne aina ole oikein ne rekkaritkaan ilmoitettuKertokaa nyt mulle yksinkertaiselle, että mikä juoni siinä on, kun nettimoton ilmoituksissa on valokuvista sotkettu rekkari näkymättömiin, mutta ilmoituksessa se kuitenkin on kerrottu. Onko siihen joku oikein syykin olemassa, vai minkä takia näin on toimittu aika monessa ilmoituksessa?![]()
Juuri näin ,eipä ole niin helppoa urkkia pyörän sijaintia ja tulla "yökauppaan"Mihin tarvitaan rekisterinumerotietoa jos ollaan pyörää ostamaan?
Kyllä se rekisterin näkee kun tulee katsomaan pyörää.
osoitetiedot saa väestörekisterikeskuksen osoitepalvelusta ellei ole tehnyt osoitteen luovutuskieltoa joten nimi pitää jättää myös ilmoittamatta sekä tietysti puhelin numero ellei se ole salainen.. tietty jos on matti virtanen helsingistä on roistolla aika monta osoitetta kierrettävänä...Mihin tarvitaan rekisterinumerotietoa jos ollaan pyörää ostamaan?
En itse ainakaan ilmoita oikeaa rekisteriä enkä myöskään katuosoitetta. Kaksi tapausta tiedän jossa pyörä on varastettu kun oli ilmoitettu nettimotossa kaikkine tietoineen, saattaa olla myös sattuma että näin on käynyt. Kyllä se rekisterin näkee kun tulee katsomaan pyörää.
No voi se ollakin ongelma, jos Viron pojat suosii esim. tiettyjä pyörämalleja. Nettimotosta on helppo kartoittaa ne uudehkot R1:t jotka on hyvien yhteyksien päässä Länsisatamasta.Lieköhän nuo 'tilaustyöt' ihan oikeasti meillä on tuon luokan ongelma... Suurin osa pyöristä ei ole mitään spesiaaleja (paitsi omistajien mielestä tietysti). Ja toisaalta näkee kommentteja, että nettipalstoilla samat pyörät vain seisovat ikuisuuksia menemättä kaupaksi. Tässähän niille löytyisi vakuutusyhtiöstä ostaja.![]()
Enemmän minua ainakin ostajana epäilyttäisi, jos nimetön myyjä myy pyörää väärillä rekisteri- ja osoitetiedoilla. Kyllä kai se nyt jotain julkisuutta edellyttää, jos (laillista) tavaraa yrittää kaupaksi saada.
Mitä väliä tuolla on jos niitä tietoja ei netissä ole? Eihän lehtien myynti-ilmoituksissakaan ole rekkarinumeroa ja myyjän nimeä!Voipi kääntyä tuo ajatusmalli itseäänkin vastaan. Eipä tulisi mielenkään aloitella kaupan hierontaa jonkun tuntemattoman kanssa tuntemattomasta pyörästä
Ei nyt ehkä ihan relevantti rinnastus... Toisessa sentään lyödään tuhatlappusia pöytään, niin saattaa olla kiinnostusta esim. selvittää pyörän tietoja ja historiaa etukäteen, kuten Zambo Rock esim. tuossa edellä esitti. Ei nyt tietysti mitään tallin osoitetta tarvi kertoa, mutta olen kyllä harmaahukan kanssa samoilla linjoilla, jos itse olen ostajana.moni ei ilmoita nimimerkkinsä alla olevaan kohtaan asuinpaikkakuntaansa mutta silti mopomyyjältä sitä vaativat
sanoi:Moottoripyörävarkaat jäljittivät saaliinsa nettikaupan avulla
Lainaus aamulehdestä:sanoi:Moottoripyörävarkaat jäljittivät saaliinsa nettikaupan avulla
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/181322.shtml