Joskus tavaroiden toimitusajat eivät johdu liikkeestä ollenkaan...
..Tilasin Rodamotolta renkaat ja alkoi renkaiden saapuminen kestämään vähän turhan kauan.
-> viestiä espanjaan... oletko saanut rahani tilillesi, onko kaikki ok, oletko lähettänyt kumit??
Noh alejandro vastasi, jotta hän on ollut yhteydessä DHL:lään ja sieltä oli sanottu, että renkaat on toimitettu vastaanottajalle
. ....Minä siihen, että mitä helvettiä!!
Kuka on vastaanottanut minun kumit ja kuitannut paperit?? En minä ainakaan?? Soitto suomen DHL:lään.. ...Heidän koneillaan merkintä, että lähetys vastaanotettu. Lupasivat tutkia asiaa...
....Soitin illalla uudestaan ja kertoivat, että tilanne on edelleen tutkinnan alaisena. SItten meni puoli tuntia ja Kotkan huolintavirmasta soitettiin..
Olivat hyvin töykeitä ja muija selitti, että ovat soittaneet minulle viikko sitten
Renkaat pyörineet hallilla pari viikkoa... Kysyi tulenko hakemaan?? Sanoin kuljetuksen maksetun kotiin asti, että tuokaa tänne vaan.. Eukko siihen, että sitten voi kestää, kun hän on kerran kotiin lähössä! Sanoin että ei haittaa ja kysyin monelta on seuraavana päivänä tulossa?? Mitään aikaa ei sanottu, vaan "me soitetaan sitten"..
...Seuraavana päivänä tuli puhelu, että tunnin sisällä tulee kumit.
... No eipä tulleet... Oli lähetys yli puoli tuntia myöhässä sovitusta.
Kyllä on ihme touhua!! Onkohan kuriirifirman kotkanosaston hoitajalla oma pyörä johon noita kumeja jemmasi!??
Sitten vielä valehdellaan, että ollaan soitettu, vaikka ei todellakaan oltu soitettu!! Perseestä tuollainen toiminta
Kumit olisivat vieläkin heillä, jos en olisi alkanut kyselemään niiden perään.. ..Miten voidaan merkata lähetys toimitetuksi jos sitä ei kerran ole toimitettu??