• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nettikauppojen toimitusajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilauksessa on sälää Gixxer.com:ilta ja Busters Motorcycle Assessories:lta...eka tilaus lähti 22. tammikuuta ja mitään ei ole kuulunut ja lähetettyyn tiedustelumailiin ei ole vastattu.

Onko mm. noissa toimitusajat noinkin pitkät ?. Vaikka toimituskulut on suht' reilut niin luulisi sellaisella hinnalla toimituksen tulevan vaikka privat taksilla ?!.

Onko tämä ihan normaali toimitusaika vai lähetänkö mustan maijan pamputtajien kera ko. liikkeisiin ?.
kaboom.gif
tounge.gif

Oma paketti Busterilta tuli parissa viikossa. Olivat joutuneet odottamaan joitain tilaamiani tuotteita tehtaalta, ja siihen tuhraantui joitakin päiviä. Tilausvahvistuksessa lupasivat paketin 10:ssä päivässä ja aika hyvin pysyivät toimitusajassa. Itse paketti tuleekin sitten nopeasti, kunhan sen sieltä saavat liikkeelle. Lähettivät paketin maanantaina ja oli minulla keskiviikko aamuna, joten Parcel Force - rahtifirmana ainakin pelittää.

Kannattaa tietenkin pirauttaa ja kysyä mikä on tilauksesi tilanne.

Itse yllätyin positiivisesti kun availin pakettia. Olivat lähettäneet "parempaa" tavaraa kuin mitä olin tilannut.....ja siis "huonomman" tavaran hinnalla.

Jeeess, muija soitti juuri kotoa; pari pakettia tullut !.

Hälytys, moitteet ja uhkaukset takaisin
tounge.gif
; Syy: tilaaja liian kuumana
biggrin.gif

Jeeess, muija soitti juuri kotoa; pari pakettia tullut !.

Hälytys, moitteet ja uhkaukset takaisin
tounge.gif
; Syy: tilaaja liian kuumana
biggrin.gif
Minä olen huomannut, että aina kun jotain odottaa (postia, pakettia, junaa, ihan mitä vaan) niin helpoin tapa saada jotain tapahtumaan on lähettää mailia, soittaa, kysellä. Yleensä samana tai seuraavana päivänä alkaa tapahtumaan.

Junaa tmv. kulkuvälinettä odottaessa helpoin tapa on vaikka lähteä viimetingassa käymään esim. vessassa, niin varmasti silloin jo kulman takaa alkaa kulkuvälinettä pukkaamaan.

Joskus tavaroiden toimitusajat eivät johdu liikkeestä ollenkaan...

..Tilasin Rodamotolta renkaat ja alkoi renkaiden saapuminen kestämään vähän turhan kauan.
-> viestiä espanjaan... oletko saanut rahani tilillesi, onko kaikki ok, oletko lähettänyt kumit??

Noh alejandro vastasi, jotta hän on ollut yhteydessä DHL:lään ja sieltä oli sanottu, että renkaat on toimitettu vastaanottajalle
crazy.gif
mad.gif
. ....Minä siihen, että mitä helvettiä!!

Kuka on vastaanottanut minun kumit ja kuitannut paperit?? En minä ainakaan?? Soitto suomen DHL:lään.. ...Heidän koneillaan merkintä, että lähetys vastaanotettu. Lupasivat tutkia asiaa...

....Soitin illalla uudestaan ja kertoivat, että tilanne on edelleen tutkinnan alaisena. SItten meni puoli tuntia ja Kotkan huolintavirmasta soitettiin..

Olivat hyvin töykeitä ja muija selitti, että ovat soittaneet minulle viikko sitten
crazy.gif
Renkaat pyörineet hallilla pari viikkoa... Kysyi tulenko hakemaan?? Sanoin kuljetuksen maksetun kotiin asti, että tuokaa tänne vaan.. Eukko siihen, että sitten voi kestää, kun hän on kerran kotiin lähössä! Sanoin että ei haittaa ja kysyin monelta on seuraavana päivänä tulossa?? Mitään aikaa ei sanottu, vaan "me soitetaan sitten"..

...Seuraavana päivänä tuli puhelu, että tunnin sisällä tulee kumit.
... No eipä tulleet... Oli lähetys yli puoli tuntia myöhässä sovitusta.

Kyllä on ihme touhua!! Onkohan kuriirifirman kotkanosaston hoitajalla oma pyörä johon noita kumeja jemmasi!??
Sitten vielä valehdellaan, että ollaan soitettu, vaikka ei todellakaan oltu soitettu!! Perseestä tuollainen toiminta
033102ass_1_prv.gif

Kumit olisivat vieläkin heillä, jos en olisi alkanut kyselemään niiden perään.. ..Miten voidaan merkata lähetys toimitetuksi jos sitä ei kerran ole toimitettu??
033102ass_1_prv.gif

Vittu, tämän Gixxer.com:in kanssa menee hermot !. Pässit ei vastaa yhteenkään mailiin ja puh.nroa ei löydy mistään...

Odotellaan vielä muutama viikko, mutta sitten lähtee sinne last mail ja sen jälkeen viranomaiset saa karhuta rahat pois. Ilmeisesti PayPal:illa maksaessa rahat lähtee heti tililtä ?.

Ei kestänyt kuin n. 2,5 kuukautta ennen kuin paketti saapui kotiin. Nopeaa palvelua !. :angry:

Noilla oli alkuun jotain softaongelmaa tilauslomakkeessa eli tietoja jäi uupumaan. Kuitenkin 4 vkoa kului tilauksen lähdöstä ennekuin tuli perille.

Vain tiedoksi...jos jotain haluaa pikaisesti
confused_orig.gif

Back