• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Navigon 4350 - Onko toimiva laite?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuhaK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko joku testannut Navigonin 4350 navigaattoria? Onko miten toimiva peli? Tai puuttuuko jotain oleellista?

Mulla on ollut marraskuusta saakka. Autoillessa toimii hyvin. Tosin peli on minun eka, joten ei vertailukohtaa. En ole mitään ihmeellisempiä erikoistoimintoja vielä käyttänyt.
Käytin samalla tarjousta, jolla saan kahden vuoden kartat 20€:llä. Kätevää, sillä kaupasta tullessa siitä puuttui mm osa Hki-TKU motarista. Toimii bt:n kautta kätevästi hf:nä autoillessa.
Keväällä käyttöohjeesta huomasin toimivuuden bt-luurien kanssa. Ja eikun ostamaan kypäräsarjaa. Toimii sen kanssa mutta ei tämä aivan pomminvarma ole niin kuin ei vissiin muutkaan kombot. Välillä aamuisin on sättäämistä, että saa pelittämään.
Navigonilla on verraton asiakastuki. Vastataan puhelimeen suomeksi heti ja sp-viesteihin iltaisinkin tummin viiveellä. Mulla meni värkki jumiin, kun päivitin sen 6310:ksi. lopulta sain DHL lähetyskupongin ja näin sain viikon sisällä Saksasta uuden pelin.

Minulla on joulukuusta 2009 asti ollut käytössä, nyt päivitetty 6310:ksi. Hyvin on toiminut autokäytössä, mp:ssä en ole kokeillut.
Tukeen joutunut ottamaan yhteyttä pari kertaa, karttapäivitysten tiimoilta: Ensin ei hyväksynyt annettua karttapäivityskoodia, 6310 päivityksen jälkeen oli hukannut koko karttapäivitykset.
Olen täydentänyt laitetta koko euroopan kameratolppa päivityspaketilla.

Navigonilla on verraton asiakastuki. Vastataan puhelimeen suomeksi heti ja sp-viesteihin iltaisinkin tummin viiveellä. Mulla meni värkki jumiin, kun päivitin sen 6310:ksi. lopulta sain DHL lähetyskupongin ja näin sain viikon sisällä Saksasta uuden pelin.
Jovvain..
sport05.gif

Juu, hyvä helppi ja esim mulla kun meni autolaturi muutama kk ostopäivästä pimeäksi, soitto tuonne (vai meilasinko...?), no jokatapauksessa uusi laturi tuli about 2:n päivän päästä postilootaan ja "that´s it"

Suosittelen !
buttrock.gif

Kypäräluureina mulla on Midland:it. Ja kerpiö sentään, sen seinälaturilla voi ladata tarvittaissa myös Navigonia.
Ja toisinpäin mp:ssä käytettäessä navin laturilla tupakansytkästä luureja
Laitonta yhteensopivuutta
omg.gif

Back