• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Navigaattoriteline??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maipsukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarttis löytää jonkinäköne teline Garminin naville (4,3 tuumanen?). Pyörä olis 2001 Honda CBR 600F. Jos joku vois neuvoa hiukan, että millä kiinnityksellä jne ja mist vois tilata? Esim.motonetti myy jtn noin kahella kympillä tankokiinnityksellä... :)

Helpottaa kun tietäisi tuon navin tyyppimerkinnän... Esim sw-motech (rm heino) myy telineitä samoin touratech (biketeam) ja lukuisat muut valmistajat Jos navi on autokäyttöön tarkoitettu niin menee enempi tee se itse puuhailuksi.

Veikkolasta löytyy Techmount control mount 31001. Ollut aikoinaan bläkkärin kädensijassa.
Alkuperäispaketissa ja ohjeet/muut osat tallessa.

Jos on niitä Garminin retkeilynaveja, niin Erätukussa myyvät ohjaustankotelinettä 12 euron hintaan. On tarkoitettu ilmeisesti polkupyöriin ja skoottereihin, joten jonkinlainen varmistusnaru voi olla paikallaan.

Jos nyt oikein katsoin, toi Garmin on 5 tuumanen ja kyljessä komeilee nuvi 50LM. Ei sen nyt ihmeellinen viritys tarvisi olla, jos nyt yhden reissun kestäisi Suomen rajojen sisäpuolella... Mietein vaan tota tankokiinnitystä, mihis mä sen muka tohon laittasin :grin: apuva.....

maipsukka sanoi:
Jos nyt oikein katsoin, toi Garmin on 5 tuumanen ja kyljessä komeilee nuvi 50LM. Ei sen nyt ihmeellinen viritys tarvisi olla, jos nyt yhden reissun kestäisi Suomen rajojen sisäpuolella... Mietein vaan tota tankokiinnitystä, mihis mä sen muka tohon laittasin :grin: apuva.....

Täältä http://www.gpscity.com/ löytyy aivan kaikkea mitä Garminin kiinnittämiseen tarvitan. On ollut jo vuosikausia kiinnitystarpeiden hankintapaikkani. Vähintäänkin kymmenen pakettia on sieltä tulut eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ainoa juttu on että toimitus kestää 2-3 viikkoa,että kiire ei saa olla.

Viimeksi muokattu:
maipsukka sanoi:

Yks reissu? Imukupilla kiekkamittariin.

-Jukkis- sanoi:

Vaikka en navia käytäkkään, niin nyt otan sen mukaan reissulle henkiseksi tueksi viimeisten 10km matkalle. Tuon takia ei tarvotse edes alkaa väsäämään virtasysteemejä, kun se omalla akulla toimii melkein pari tuntia ja määränpäässä voi ladata sen.
Asennus omalla imukuppitelineellä nopeusmittariin ja varmistusnaru katteen kylykeen, jos sattuu tippumaan, niin ei tipu kovin kauas.

-Jukkis- sanoi:

Komp.

Itellä oli useampia reilun viikon reissuja tuolla tavalla. Varmistuslenkki stongan ympäri ja marine tyyppinen tupsyt ulosotto. Katteen takana jonkin verran sateelta suojassa.

Joo yks pitempi reissu olis tarkoitus tehdä. Harjavalta-Helsinki-Mikkeli-Harjavalta. Ehkä se menis tolla imukuppi-systeemillä sen reissun. Ja akku on pysynyt tosi hyvin ja pysähdyspaikoilla saan kyllä ladattua. Mutta mikä varmistusnaru ja mistä mihin??:D

Mä ostin motonetistä fillariin tarkoitetun telineen, jossa oli sitten naville oma vetoketjullinen pussukka. Takaa vain pieni "lippa" viritettiin virtajohdolle-->suojaus teipillä. Hyvin pelitti Norjan reissun ja muutenkin olen ollut tyytyväinen. Eikä maksana paljon mitään. Malleja oli useampi ja myyjän kanssa testailtiin, mikä olisi oikean kokoinen.

Back