Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tosta se Meridian Gold versio ollu tän kesän käytössä ed. mainituilla softilla ja tyytyväinen olen ollu. Ostin Jenkkilästä, n. $240 muistaakseni oli pelkällä laitteella hintaa Fry's:llä. Lisäks ostin samalla telineen, tup.syt. virtapiuhan, kuljetuspussukan ja 64MB muistikortin. Sille mahtuu tuo Suomen karttapohja kokonaan. Europe versioo käytin Saksassa ja hyvin sillä löysi perille sielläkin.Jos nyt olisin ostamassa uutta GPS:ää motokäyttöön, olisi se varmaankin Magellanin Meridian Color. Siihen vielä kaveriksi MapSend CD-ROM kartta-aineisto (MS Suomessa tarkkuus riittää metsäautoteihin asti + taajamakartat hakutoiminnolla, MS Europessa taas koko läntinen Eurooppa [paitsi meiltä vain ruuhka-Suomi]), niin pärjätä pitäisi.
Ittelläni on Kawa VN800 ja Compaq IPaq+Pretec navigator GPS-CF kortti ko. laitteessa. Kartat TomTom Routeplanner Europe. Toimii loistavasti kunhan on suoralta sateelta suojassa. Itselläni plexin takana jossa ajoviima estää suoran sateen. Kävin tänäkesänä Itävallassa kääntymässä ja sadetta 3. päivän aikana noin 800km, ainoa mukana ollut kartta oli Compaqin GPS. Reitit / reittipisteet löytyivät ilman ongelmia, tuli käytyä Berliinissäkin ja kyllä pitää ihmetellä karttaohjelmien tarkkuutta. Paikat löytyy ihan talonumeroinnin tarkkuudella. Todella tyytyväinen laitteeseenMinkälaisia GPS, navigointilaitteita yms. porukoilla on käytössä? Lähinnä semmoisia, joihin voisi jonkunlaiset kartat latailla koskien myös muuta Eurooppaa kuin Suomea. Missä hintaluokassa liikutaan? Kokemuksia?![]()
Mulla sama fiba, kerro jos löydät "kullittajan".Magellan toiminut muuten moitteetta mutta alkuperäinen virran syöttö kaapeli on lapsellinen ja pätkii virran syöttöä kun sattuu olemaan sopivat kierrokset koneessa. Ajattelin käyttää ne liuskat "kullitettavina" jossain talvella tai kehittää muuten jotain parannusta.