• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Navigaattori Zetoriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kevääksi tulossa sekä ZZR1400 että Garmin Zumo.
Onko vinkkejä navigaattorin kiinnitykseen?
Mahtaako Garminin omilla vermeillä saada sitä kiinnitettyä kunnolla?

Pyöreisiin tankoihin on kiinnikkeitä vaikka miten, mutta kun sellaista ei pyörästä löydy.
Muutenkin tilaa on vähän.

Mutta mainio linkki tuo, niistä joku saattaisi käydäkin. Kiitos.

vaatii hieman askartelua..itsellä vastaava tekeillä, mutta idea tämä.
hyödynnä se iso tyhjä reikä siinä ohjausputken keskellä.
idea sama kuin polkupyörän ohjaustangon korkeus säädössä.

nuo tankoon tulevat orkkis kiinikkeet hieman hankalia mun mielestä..siistimpi tossa keskellä...

Techmount on juu kallis, mutta on ainoa oikeasti laadukas teline mitä olen löytänyt. Ite taisin maksaa 90e yamaha centerillä.

Siis tuolla Techmountilla saa Zumon kiinni vaikka K1200S:ään, jos joku sellaista meinaisi yrittää? Ymmärsinkö oikein?
omg.gif
Tuleeko kiinnitysruuvitkin mukaan eli onkos valmis "kiinnityspaketti"?

Nimim. Yx Tyhmä Käsi

Siis tuolla Techmountilla saa Zumon kiinni vaikka K1200S:ään, jos joku sellaista meinaisi yrittää? Ymmärsinkö oikein?
omg.gif

Nimim. Yx Tyhmä Käsi
Kyllä saa. Katoitko esitettä?
Kaikki tarvittava on mukana, mutta kiinnitettävästä laitteesta riippuen joutuu kiinnityslevyyn ite poraan reiät. Esim tompan telineen reikäväli ei mätsää vaan joutui soveltaan.

omg.gif

Nimim. Yx Tyhmä Käsi
Kaikki tarvittava on mukana, mutta kiinnitettävästä laitteesta riippuen joutuu kiinnityslevyyn ite poraan reiät. Esim tompan telineen reikäväli ei mätsää vaan joutui soveltaan.
Kaikki valmis kiinnostaa eli jos hommaan Zumon, niin silloin hommasta PITÄISI selvitä ilman poraamisia eli pelkällä ruuvien vääntämisellä navi olisi mopossa kiinni? Joo mä olen Käsi!
crazy.gif

omg.gif

Nimim. Yx Tyhmä Käsi
Kaikki valmis kiinnostaa eli jos hommaan Zumon, niin silloin hommasta PITÄISI selvitä ilman poraamisia eli pelkällä ruuvien vääntämisellä navi olisi mopossa kiinni? Joo mä olen Käsi!
crazy.gif
No tohon saa erikseen yleismallisen levyn jossa on enemmän reikiä valmiina. Tiedä sitten sopiiko just zumoon.. Paa tarrakiinityksellä
tounge.gif

Techmount on juu kallis, mutta on ainoa oikeasti laadukas teline mitä olen löytänyt. Ite taisin maksaa 90e yamaha centerillä.
tuleekos jammussakin tuo kiinitys ohjainputken sisään...ymmärsin silleen et nuo o-renkaat tivistävät kiinikkeen silleen ettei koko komeus lentäisi jortaniin.
wink.gif

kuis käytännössä? ärsyttää kaikki mitkä pyörii ja venkottaa ajaes.

no ei ehkä ihan kaikki
blush.gif

tuleekos jammussakin tuo kiinitys ohjainputken sisään...ymmärsin silleen et nuo o-renkaat tivistävät kiinikkeen silleen ettei koko komeus lentäisi jortaniin.
wink.gif

kuis käytännössä? ärsyttää kaikki mitkä pyörii ja venkottaa ajaes.

no ei ehkä ihan kaikki
blush.gif
En tiedä. Zetoriin ei ollut sopivan kokoista kiinnikettä emäputkeen. Hypistelin kyllä sellaista ja näytti ihan tukevalta. Mulla on toi mikä menee tankoon vapaaseen peilin kiinnikkeeseen.

Onkos Zumon mukana kilkkeitä kiinnittää navi samalla tavalla kuin Tomppeli mun mopossa? Teline on siis samojen pulttien alla kuin mitkä näkyy tossa tappokatkaisimen vasemmalla puolella.

Itsellä tomppa oikealla jarrukahvan kiinnikkeessä. Suoraan tompan takalevyyn kiinnitettynä. Laitoin vaan hiukan pidemmät pultit.

Ajattelin ainakin kokeilla Nokia N810:aa tankkilaukun karttamuovin alla. Voipi olla ettei kestä paikkallaan, pitää koittaa löytää sopiva tankkilaukku. Onko tietoa kellään millaset kuulokkeet voisi sopia kypärän sisään? Nappikuulokkeet siis?
Pyöränä siis Z1000 08.

Back