Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen itse harkinnu tuollasia kossin tulppia mp-3 soittimen kaveriksi. Käyttäjäkokemuksia ois kiva kuulla, lähinnä siis, pystyykö niillä oikeasti kuuntelemaan musiikkia ajaessa vai hukkuuko musiikki epämääräiseen meluun?Koss Plug toimii mulla...
Kyllä nillä hienosti pystyy kuuntelemaan musiikkia. Itselläkin noi Kossit on ollu käytössä.Olen itse harkinnu tuollasia kossin tulppia mp-3 soittimen kaveriksi. Käyttäjäkokemuksia ois kiva kuulla, lähinnä siis, pystyykö niillä oikeasti kuuntelemaan musiikkia ajaessa vai hukkuuko musiikki epämääräiseen meluun?Koss Plug toimii mulla...
Itellä sonyericssonin perässä kuulokkeet, ja tuolla yhdistelmällä pystyy jopa taajamanopeuksissa hoitamaan puhelut, mikäli vastapuoli kestää pienen suhinan ja pärinän. Motarilla kokeiltiin kaverin kanssa, se ajo autolla perässä ja soitti mulle, ihan täysillä ku huusin mikkiin ni se sai jotenki selvää suhinan seasta mitä sanoin...Olen itse harkinnu tuollasia kossin tulppia mp-3 soittimen kaveriksi. Käyttäjäkokemuksia ois kiva kuulla, lähinnä siis, pystyykö niillä oikeasti kuuntelemaan musiikkia ajaessa vai hukkuuko musiikki epämääräiseen meluun?
Joo'o Sennheisereitä minäkin oon käyttäny viimekesän ja hyvin ovat toimineet. Vähän tyyriithän nuo oli, mutta toimii niin mopoillessa kuin normikuuntelussakin erinomaisesti. Ainoat huonot puolethan noissa on se että ovat melkein liiankin pienetItsellä nappien/tulppien virkaa toimittaa Sennheiser CX 300 napit. Ennen noita mulla oli Kossin Plugit, mutta omaan makuun niissää ei ollut läheskään yhtä puhdas äänentoisto. Bassoa kyllä löytyi mutta kaikessa muussa jäivät jälkeen. Pyöreän kannan ansiosta pysyvät hyvin päässä kypärää laitettaessa.
edit. Ainiin, noissa CX300:ssa tulee vielä kolmet eri kokoiset 'päät' mukaan, niin voi omaan korvaan sopivat valita, ei tarvitse sorvata yleismallista sopivaa![]()
Noihan vois olla kova sana. Mulla on nyt käytössä myöskin Kossin plugit ja ne ei tahdo oikein sopia enää uuden kypärän kanssa, alkaa aika nopeasti painaa kun niissä on se "runko" aika iso ja ulos tuleva.Itsellä nappien/tulppien virkaa toimittaa Sennheiser CX 300 napit. Ennen noita mulla oli Kossin Plugit, mutta omaan makuun niissää ei ollut läheskään yhtä puhdas äänentoisto. Bassoa kyllä löytyi mutta kaikessa muussa jäivät jälkeen. Pyöreän kannan ansiosta pysyvät hyvin päässä kypärää laitettaessa.
edit. Ainiin, noissa CX300:ssa tulee vielä kolmet eri kokoiset 'päät' mukaan, niin voi omaan korvaan sopivat valita, ei tarvitse sorvata yleismallista sopivaa![]()