• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

näkyykö sukupuoleni noin selvästi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miksi kuka häh? joku on paljastanut minun elimet tuossa vasemmassa laidassa
omg.gif
eihän tuota fallosta viimeksi tuossa ollut??

No, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti
biggrin.gif

Minulle henkilökohtaisesti on aivan sama, onko motoristi mies/nainen ja en tosiaankaan tarvitse tuota tietoa.
Mutta aivan asiallinen ja sopiva muutos. Toinen asia on se, että välttämättä noihin tietoihin ei voi luottaa 100%, kun itse kukin voi keksiä sopivia harhautuskeinoja.

Sukupuolta selventävä symbooli on OK. Aika usein tekstistäkin erottaa kumpi puoli on kirjottanu.
Ollaanko me poijaat lapsellisempia.
wink.gif

Mitäpä tuo haittaa.. Minusta hyvä lisä tohon..
smile_org.gif

Edit: Tää ei siis liittyny mitenkään tohon Naken viestiin!
biggrin.gif

No, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti
biggrin.gif
niin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiä
nixweiss.gif

no ainahan miehuuden korostaminen on paikallaan kun vain tilaisuus tulee.. sitähän nämä modetkin lienevät ajatelleet tuollaista tehdessään. Mittailkaapa noiden nuolien pituuksia niin alkavat jyvä erottua lakanoista
smile_org.gif

biggrin.gif
niin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiä
nixweiss.gif

no ainahan miehuuden korostaminen on paikallaan kun vain tilaisuus tulee.. sitähän nämä modetkin lienevät ajatelleet tuollaista tehdessään. Mittailkaapa noiden nuolien pituuksia niin alkavat jyvä erottua lakanoista
smile_org.gif
Asiaa
bowdown.gif

biggrin.gif
nixweiss.gif

smile_org.gif
Niinpä niin... Itse kullakin on millon minkäkin kokoinen risti kannettavana
wink.gif

Back