Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ole vain ylpeä falloksestasi - niin minäkin olen!miksi kuka häh? joku on paljastanut minun elimet tuossa vasemmassa laidassaeihän tuota fallosta viimeksi tuossa ollut??![]()
Pari päivää on ollut jo...miksi kuka häh? joku on paljastanut minun elimet tuossa vasemmassa laidassaeihän tuota fallosta viimeksi tuossa ollut??![]()
Vasta pari päivää Jassulla ollut fallos? Mulla on ollut jo "alusta alkaen" ja sen kanssa on riemua riittänyt!Pari päivää on ollut jo...miksi kuka häh? joku on paljastanut minun elimet tuossa vasemmassa laidassaeihän tuota fallosta viimeksi tuossa ollut??![]()
En puhu itsestäni vaan tosta logosta tossa vieressä, jos mun housuihin katsoo niin ei saa kyllä selvää ilman mikroskooppia että mikä se siellä killuu...Vasta pari päivää Jassulla ollut fallos? Mulla on ollut jo "alusta alkaen" ja sen kanssa on riemua riittänyt!![]()
niin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiäNo, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti![]()
Asiaaniin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiäNo, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti![]()
![]()
no ainahan miehuuden korostaminen on paikallaan kun vain tilaisuus tulee.. sitähän nämä modetkin lienevät ajatelleet tuollaista tehdessään. Mittailkaapa noiden nuolien pituuksia niin alkavat jyvä erottua lakanoista![]()
Jeps...............Just, toltahan se on tuntunutkin. Tosin enempi vasemmassa puntissa niinku alaviistoon.
Niinpä niin... Itse kullakin on millon minkäkin kokoinen risti kannettavananiin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiäNo, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti![]()
![]()
no ainahan miehuuden korostaminen on paikallaan kun vain tilaisuus tulee.. sitähän nämä modetkin lienevät ajatelleet tuollaista tehdessään. Mittailkaapa noiden nuolien pituuksia niin alkavat jyvä erottua lakanoista![]()
Onneksi siihen ei oikeasti ole asennettu tuota poikkiviivaaNiinpä niin... Itse kullakin on millon minkäkin kokoinen risti kannettavana![]()