Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, luin pikaseen käytettyjä pukuja. Wtf?!Niin elikkäs mistäs noita nahkapuvun alla käytettäviä pukuja löytyis?
Kankaan pitää olla pinnaltaan liukasta ettei se tarraa pukuun kiinni. Suosittelen kyllä käyttämään 1-osaista asua.. huomattavasti funktionaalisempi -> nahkapuvun alle tarkoitettu tuote.Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?
Kuulin että Raision Powerbikesta saisi Spyken hikipukuja jotka on 2-osaisia...No niin asiaan, mulla ois kans hakusessa joku hyvä 2-osainen "hikiasu", ei lämpökerrasto. Eikä mitään "talipallo" pukuja vaan yläosan pitäis olla semmoinen millä viitsii hippaloida varikollakin. Lähinnä ongelmana on se, että kuumalla ilmalla housut liimaantuu niin kiinni ihoon ettei pyörän päällä pysty liikkumaan/roikkumaan.Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?![]()
Ja sitten iskee HIRRRRRVEE paxahätä ja....Kankaan pitää olla pinnaltaan liukasta ettei se tarraa pukuun kiinni. Suosittelen kyllä käyttämään 1-osaista asua.. huomattavasti funktionaalisempi -> nahkapuvun alle tarkoitettu tuote.Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?
Yritä mennä veskiin "isolle hädälle" 1-osaisessa isokyttyräisessä nahkapuvussa...Ja sitten iskee HIRRRRRVEE paxahätä ja....Kankaan pitää olla pinnaltaan liukasta ettei se tarraa pukuun kiinni. Suosittelen kyllä käyttämään 1-osaista asua.. huomattavasti funktionaalisempi -> nahkapuvun alle tarkoitettu tuote.Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?![]()
Ei puuvilla toimi alu/hikipukuna, koska se ei kuivu niinkuin tekokuitu.Mä oon käyttäny sellaista verkkopukua....eli niinku verkkopaita, mut nilkoista ranteisiin....
Hiihtäjät käyttää kuulemma tätä alusasuna, ei liimaa, mut on kyllä aika kuuma muuten, se kun on keinokuituinen..
Tuon jos sais jostain puuvillaisena esim., vois toimii hyvinkin....?