• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapuvun alle superhessupukua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näin kesällä ei mistään, nimim. kävin urheiluliikkeistä etsiskelemässä. Syksymmällä sitten etsimään Rukan, Craftin jne windstopper/coolmax/tjsp asuja vaan.

Niin elikkäs mistäs noita nahkapuvun alla käytettäviä pukuja löytyis?
Heh, luin pikaseen käytettyjä pukuja. Wtf?!
tounge.gif

No niin asiaan, mulla ois kans hakusessa joku hyvä 2-osainen "hikiasu", ei lämpökerrasto. Eikä mitään "talipallo" pukuja vaan yläosan pitäis olla semmoinen millä viitsii hippaloida varikollakin. Lähinnä ongelmana on se, että kuumalla ilmalla housut liimaantuu niin kiinni ihoon ettei pyörän päällä pysty liikkumaan/roikkumaan.  
crazy.gif
Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?

Storm ainakin myy Dainesen alusasua. Se on ainakin tarkoitusta vastaava. Menee itelläkin uus hankintaan kun leikkasivat vanhan päältä pois..

No niin asiaan, mulla ois kans hakusessa joku hyvä 2-osainen "hikiasu", ei lämpökerrasto. Eikä mitään "talipallo" pukuja vaan yläosan pitäis olla semmoinen millä viitsii hippaloida varikollakin. Lähinnä ongelmana on se, että kuumalla ilmalla housut liimaantuu niin kiinni ihoon ettei pyörän päällä pysty liikkumaan/roikkumaan.
crazy.gif
Onko matskuissa eroa vaan onko ihan sama minkälaiset käy urheiluliikkeestä hakemassa? Mitkä on hyväksi havaittu?
Kuulin että Raision Powerbikesta saisi Spyken hikipukuja jotka on 2-osaisia...
lookaround_orig.gif

Juurikin tuon liimaantumisen takia mullakin on hakusessa tommonen puku. Ei ole mitään ärsyttävämpään kuin se ettei voi liikkua normaalisti mopon päällä.

Mulla on ollut käytössä erityyppisiä aluasuja nahkojen alla ja parhaaksi on osoittautunut sellainen ontelokuituinen aluasu. Ei liimaa ja ei ole kuuman/märän tuntuinen.

Mä oon käyttäny sellaista verkkopukua....eli niinku verkkopaita, mut nilkoista ranteisiin....

Hiihtäjät käyttää kuulemma tätä alusasuna, ei liimaa, mut on kyllä aika kuuma muuten, se kun on keinokuituinen..
Tuon jos sais jostain puuvillaisena esim., vois toimii hyvinkin....?

Kankaan pitää olla pinnaltaan liukasta ettei se tarraa pukuun kiinni. Suosittelen kyllä käyttämään 1-osaista asua.. huomattavasti funktionaalisempi -> nahkapuvun alle tarkoitettu tuote.
Ja sitten iskee HIRRRRRVEE paxahätä ja....
033102bebe_1_prv.gif
Yritä mennä veskiin "isolle hädälle" 1-osaisessa isokyttyräisessä nahkapuvussa...
tounge.gif

Siinä on se 1-osainen sisäpuku olematon ongelma
biggrin.gif

Eiks superhessulla ole se luukku hanurissa että voi paskantaa kun avaa kaksi nappia. Mun mielestä toi keksintö pitäis laissa määrätä kaikkiin housuihin. Sepaluksen jälkeen paras keksintö.
Loppuis muuten narina 1-osaisen puvun paskallakäyntivaikeudesta
idea3.gif
ja vois vaan kyttyrällä nojata ja nauttia tilanteesta.

Mä oon käyttäny sellaista verkkopukua....eli niinku verkkopaita, mut nilkoista ranteisiin....

Hiihtäjät käyttää kuulemma tätä alusasuna, ei liimaa, mut on kyllä aika kuuma muuten, se kun on keinokuituinen..
Tuon jos sais jostain puuvillaisena esim., vois toimii hyvinkin....?
Ei puuvilla toimi alu/hikipukuna, koska se ei kuivu niinkuin tekokuitu.

Back