Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin uutena ostettu Lappeenrannan Motsikasta, alle 10000km sillä oli ajettu kun se pois myytiin.Olikos teillä silloin jo kuinka paljon ajettu toi f4?
tarkistan vähän tietoja sit myyjältä. HInta tuntuu kyllä erittäin korkealta. Olen tarkistellut nyt saksasta tuontia varten f4 750 ja hinta pyörii 8000€ paikkeilla ja kilometrit noin 20000 luokkaan. veroja noin 2500 - 3000€ ...
mutta jos tietoa tosta niin ilmoitelkaa.
Tarkista mielummin briteistä, saat jo selkeästi halvemmalla samnlaisen veroineen alle 9000€Olikos teillä silloin jo kuinka paljon ajettu toi f4?
tarkistan vähän tietoja sit myyjältä. HInta tuntuu kyllä erittäin korkealta. Olen tarkistellut nyt saksasta tuontia varten f4 750 ja hinta pyörii 8000€ paikkeilla ja kilometrit noin 20000 luokkaan. veroja noin 2500 - 3000€ ...
Äläkä maksa virtuaalipyörästä....Tarkista mielummin briteistä, saat jo selkeästi halvemmalla samnlaisen veroineen alle 9000€Olikos teillä silloin jo kuinka paljon ajettu toi f4?