• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MV agusta nettimotosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja martosh79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tunteeko joku muuten tämän Mv agustan taustan?

Nettimotossa löytyy vuoden 2001 malli

Ajoneuvo-Id: 717986

mielenkiintoinen yksilö mutta hinta kyllä kova 2001 mallia varten.

Linkki

Aika kova hinta näyttää olevan ja aika puutteelliset tiedot. Kannattaa kyllä soitella ja kysyä
smile_org.gif

Ei myöskään tietoa mikä pyörä, mutta on siis todella kova pyynti kun uuden tonnisenkin saa suoralla kaupalla pikkaisen päälle 20 tuhannen.

Miksiköhän ei ole kilometrejä ilmoitettu
omg.gif
? Uusi F4 1000 312R (-08) maksaa esim. Tampereen Autocenterillä 22900 + tk.

Tutulta kyllä näyttää, pirun tutulta. Myös vuosimalli täsmää. Taitaa olla ukon entinen pyörä. Meillä se oli pari vuotta, sitten ukon työtoverilla ja sitten se myytiin jonnekin Imatralle kai. Sitten ei mitään tietoa mitä tapahtunut.

Olikos teillä silloin jo kuinka paljon ajettu toi f4?

tarkistan vähän tietoja sit myyjältä. HInta tuntuu kyllä erittäin korkealta. Olen tarkistellut nyt saksasta tuontia varten f4 750 ja hinta pyörii 8000€ paikkeilla ja kilometrit noin 20000 luokkaan. veroja noin 2500 - 3000€ ...

mutta jos tietoa tosta niin ilmoitelkaa.

tarkistan vähän tietoja sit myyjältä. HInta tuntuu kyllä erittäin korkealta. Olen tarkistellut nyt saksasta tuontia varten f4 750 ja hinta pyörii 8000€ paikkeilla ja kilometrit noin 20000 luokkaan. veroja noin 2500 - 3000€ ...

Silloin uutena ostettu Lappeenrannan Motsikasta, alle 10000km sillä oli ajettu kun se pois myytiin.

Tarkista mielummin briteistä, saat jo selkeästi halvemmalla samnlaisen veroineen alle 9000€

Tarkista mielummin briteistä, saat jo selkeästi halvemmalla samnlaisen veroineen alle 9000€
Äläkä maksa virtuaalipyörästä....
062802moto_prv.gif

Back