• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Musakokoelma mopokuskin matkakaveriksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dachase
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haudi.

Ehdottakaas hyvää matkamusaa jota voisi MP3-vekottimeen tunkea prätkäreissua varten.

Ja ei kiitos mitään "V2-acraa tai Rivi-4 10000+ rpm" vaan ihan kaupallista musiikkia..

Itsellä ensimmäisenä mielessä:
System of a Downin uudempi tuotanto...

Tällä hetkellä mulla soittimessa mm. seuraavaa:

Children of Bodomin uusin sekä muutama vanha biisi
Rob Zombie - Two Lane Blacktop
Machine Head - Davidian
Apocalyptica - Life burns
Neil Young - Keep on rocking in a free world
Doro - Breaking the law
Carcass - Rot'n Roll
Guns'n Roses - Nightrain
Helloween - Where the rain grows
Guano Apes - Big in Japan
Bruce Dickinson - The Magician
Blackmore's Night - All for one
Megadeth - The Disintegrators
Mötley Crue - Live Wire
Slayer - Bloodline
Skunk Anansie - Twisted
Offspring - Nitro
WASP - Wildchild
Agents - On kesäyö
Mestarit Areenalla - Elämännälkä

...ja monta muuta mukavaa. Hyvin taittuu matka
smile_org.gif

Harmi muuten että ilmarummutus ja moottoripyöräily sopii aika huonosti yhteen
sad_orig.gif

Mites Tuomisen Jamppa? Tai Erkki Junkkarinen?

Kaipa sitä voipi ihan omissa päissään miettiä sitä mielimusiikkiaan vai pitääkö sekin nykyään kysyä keskustelupalstalta?
nixweiss.gif

Mikä on uusavuttoman vastakohta?

Mites Tuomisen Jamppa? Tai Erkki Junkkarinen?

Kaipa sitä voipi ihan omissa päissään miettiä sitä mielimusiikkiaan vai pitääkö sekin nykyään kysyä keskustelupalstalta?
nixweiss.gif

Mikä on uusavuttoman vastakohta?
No enpä tiedä tuostakaan, ei suoranaisesti kysytty, vaan pyydettiin ehdottamaan. Hyviä ehdotuksia ainakin minä otan aina vastaan, koski asia sitten mitä tahansa.

Itse kuuntelen ajaessa fiiliksen mukaan musiikkia kun kuuntelen, useimmiten kuulokkeista kuitenkin kantautuupi children of bodomia...
smile_org.gif

Mulla taasen kypärän sisällä oleva karaokeautomaatti sitkeästi jauhaa biisiä, joka soi viimeisimmän taukopaikan kuppilassa sieltä lähdettäessä.
buttrock.gif

Lähinnä tässä oli taka-ajatuksena se, että oman "vakiomusan" seuraan saisi jotain uutta ja innostavaa.

Liikaa tulee samoja levyjä kuunneltua, kiitokset vaan vinkeistä... Löytyi muutamia "nevörhöörd"-bändejäkin.

Lisää saa tietenkin ehdottaa..

Itte valitsisin Guns n' Rosesin tuotantoa, jokaisella tietty makunsa, mutta ei sinne kypärän sisään kannata mitään semmosta kannata ottaa mitä ei siinä huminassa ees kuule, eli raskaammasta päästä kannattaa valita.
buttrock.gif

Hei kumiankka, ihan off topic, mutta käytteletkö tota eQSOa?

Ja itse aiheeseen, mulla kanssa toi kypäräookkekara suosittua, etenki ku käy juurikin niin, että jää joku biisi soimaan päähän taukopaikalta.

Ja sitte kun käy tää perinteinen Kummeleista tuttu "vidd* mä en muista sanoja"-ilmiö, ni loput keksitään päästä tai käännetään englanniks!
biggrin.gif

Olis meinaan kanssakulkijoilla pitkäksi aikaa hubaa, kun kuulisivat mitä potan sisällä tapahtuu!
buttrock.gif

Riippuu tietenkin hirveesti että mikä iskee, mut just tässä valmistaudun Linnareissuun ja soittimeen latasin Dio - Holy Diverin, Kerkko Koskinen - Sateentekijä, ac salama dc muutamia (mm. thunderstruck) ja tais sinne jokunen metallicankin biisi livahtaa.
Ja ettei unohtuis euroviisionit niin hard rock halleluja ja Would You Love a Monsterman.

Back