Olen nyt muutaman päivän selannut juttuja iso Bandiitista, mutta kun ketjut on niin pitkiä ja rönsyilee sinne tänne, joten kysympä kokemuksia ja mielipiteitä halutuista asioista tässä. Eli harkinnassa on vaihtaa uusi iso rosmo.
Kävin koeistumassa pyörää ja matkaenduron jäljiltä tuntuu aika tiiviiltä tuo ajoasento, mutta ehkä siihen tottuus. Olen 182cm pitkä ja painoa 95kg, eikä ole kaljamahaa
ja kysyisinkin suht saman kokoisilta rosmo kuskeilta, että miten ajoasennon kanssa pärjää pidempiä matkoja.
- Minkälainen Toimintasäde/kulutus?
- Penkki tuntui koeistumisessa kovalta, miten toimii ajossa?
- Minkälainen 2 päällä ajossa?
- Valot, näkeekö ajaa pimeällä? (ajan aina myöhään syksylle)
- Uskon pyörän olevan kestävä koneeltaan ja muutenkin,
mutta onko heikkoa lenkkiä?
Toinen vaihtoehto olis Yammun tonninen Fazu puolikatteella, mutta se maksaa muutaman tonnin enemmän, enkä ole vakuuttunut, että siinä on sen muutaman tonnin edestä parempaa tarjolla. En ole mikään revittelijä tyyppi (enää), joten uskon nauttivani enemmän rosmon väännöstä, kuin jammun yläkierroksien ampaisusta.
Kävin koeistumassa pyörää ja matkaenduron jäljiltä tuntuu aika tiiviiltä tuo ajoasento, mutta ehkä siihen tottuus. Olen 182cm pitkä ja painoa 95kg, eikä ole kaljamahaa
- Minkälainen Toimintasäde/kulutus?
- Penkki tuntui koeistumisessa kovalta, miten toimii ajossa?
- Minkälainen 2 päällä ajossa?
- Valot, näkeekö ajaa pimeällä? (ajan aina myöhään syksylle)
- Uskon pyörän olevan kestävä koneeltaan ja muutenkin,
mutta onko heikkoa lenkkiä?
Toinen vaihtoehto olis Yammun tonninen Fazu puolikatteella, mutta se maksaa muutaman tonnin enemmän, enkä ole vakuuttunut, että siinä on sen muutaman tonnin edestä parempaa tarjolla. En ole mikään revittelijä tyyppi (enää), joten uskon nauttivani enemmän rosmon väännöstä, kuin jammun yläkierroksien ampaisusta.