• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mukavaa odottelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutena ostettu pyörä on ollut jo viikon myyjällä Suomessa. Pyörä on täysin valmis haettavaksi, paitsi AKE ei ole jaksanut tehdä paperitöitään ja lähettää rekisterikilpiä liikkeeseen.

Ei v*tuta yhtään ajella autolla näillä säillä. Ei yhtään
mad.gif

Hmmm. Mun käyttämä puoti ihan itse haki paperit maahantuojalta, ja piipahti katsastuskonttorilla rekisteröimässä. Pyörä tuli kauppiaalle klo 9.00 ja oli ajokelpoisena mun alla 15.00. Meikäläisen tehtäväksi jäi käydä pankissa. Ihme toimintaa.

Hmmm. Mun käyttämä puoti ihan itse haki paperit maahantuojalta, ja piipahti katsastuskonttorilla rekisteröimässä. Pyörä tuli kauppiaalle klo 9.00 ja oli ajokelpoisena mun alla 15.00. Meikäläisen tehtäväksi jäi käydä pankissa. Ihme toimintaa.
Sama tuli mieleen. Kilvet saa hakemalla ei AKE niitä lähettele, yleensä. Mikähän liike lienee kyseessä. Kuulostaa siltä, että verot yms. tullit on maksamatta ja sitä pyörää ei saa kilpiin.

Back