• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muistaakohan joku : Honda kardaani enduro?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suitsa03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joskus aikoinaan oli Hondalla sellainen enduro pyörä jossa oli kardaani veto.
Se oli sellainen Africatwinin näköinen V2 moottorinen kardaani vetoinen mutta mikä sen tarkka mallimerkintä on.

Honda XLV 750 R ??

HONDAXLV750R-03HI.jpg

Itse tuollaista ostattelin aikoinani, mutta on kuulemma yks perkele huoltaa, kun tuo moottori on kait aika tiiviisti tuolla rungon sisässä...

Mielenkiinnolla olen odotellut lähtisikö Honda tosissaan tekemään katuenduroa kardaanilla kisatakseen esim. Bemarin GS:n kanssa. Mutta taitavat tyytyä varaeeron kehittämiseen ketjuvedon pohjalta.
sport05.gif

Mielenkiinnolla olen odotellut lähtisikö Honda tosissaan tekemään katuenduroa kardaanilla kisatakseen esim. Bemarin GS:n kanssa. Mutta taitavat tyytyä varaeeron kehittämiseen ketjuvedon pohjalta.
sport05.gif
Alkaa olemaan Hondan molemmat katuendurot iäkkäitä malleja. Jokohan ensikesälle saadaan uudistuneet 700cc transu ja keppivetoinen varaenduro?? Ei auta kuin odottaa...

Tuommosella joku täräytti viime sunnuntaina Oulunsalossa vastaan. Meinasin ajaa ojaan kun on niin hieno ja harvinainen vehje.

No eihän tuossa ole mitään huollettavaa. Tulpan vaihto varmaan kovin homma. Muistelisin että siinä on hydrauliset venttiilinnostimet niin sitäkään ei tarvi huolia.

Back