• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-tarvikeliikkeitä akselilla Frankfurt-Heidelberg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sickness
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve

Olen lähdössä 5.10 työmatkalle Saksaan, lento Frankfurtiin josta vuokra-auto alle ja ajaen Heidelbergiin. Minulla on muutama tunti ylimääräistä aikaa, joten ajattelin metsästää hieman varusteita (vilkkuja, laukkuja ja kiinnikkeitä, suojapeitettä yms). Onko kellään suosituksia missä kannattaisi käydä?

Kiitos,
Topi

Louis löytyy:

Wittelsbacher Allee 26
60316 Frankfurt/Main
Tel. 069-490 97 47
Fax 069-94 41 41 81

Jos olet Heidelbergissä seuraavana viikonloppuna niin Mannheimissa on euroopan suurin rompetori! Aukeaa perjantaina ja tavaraa riittää. Löytyy varmaan jotenkin Veterama Mannheim.
cool.gif

Kiitos vinkeistä tähän asti! Lisääkin otetaan mieluusti vastaan ja yritän listata niitä tähän ketjuun niin palvelee sitten samalla alueella vierailevia tulevaisuudessakin.

Hein Gericke näyttää olevan Frankfurtissa (Hanauer Landstr. 291-293, 60314 Frankfurt) ja Mannheimissa (Casterfeldstr. 86
68199 Mannheim).

Polo puolestaan löytyy Frankfurtista kahdesta paikkaa (POLO-Shop Frankfurt, Hanauer Landstr. 184, 60314 Frankfurt ja 60322 Frankfurt, Adickesallee 57) sekä Heidelbergin päässä löytyy näppärästi oma kauppansa Wormsista (POLO-Shop Worms, Alzeyer Str. 211, 67549 Worms)

Olen tulossa jo 7.päivä kotiin joten valitettavasti tuo Mannheimin rompetori jää väliin. Harmi juttu, tuolta varmaan löytyisi kaikki tarpeellinen ja tarpeeton yhdellä kertaa!

Back