• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-messut 2007 (muutama kuva jne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ainakin lisäsin vauhtia aina, kun siinä oli joku puolialaston luuska mopoa peittämässä.
Hiljensitkö sit esim poliisien osaston kohdal ?-)
Sehän nyt oli ihan mielenkiintoinen osasto kaikin puolin...
Eihän kaikki voi tykätä tytöistä/naisista.seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia ja kannattaisi se pitää sellaisena.
Tuota asiaa mietin ihan toisin päin. Hei kato kuinka äijä ja hetero olen kun napsasin tossa aika prkleen monta kuvaa tisseistä ja pyllyistä mp-messuilla. Jos en olisi itse paikan päällä käynyt kattomassa niin pelkkien kuvien perusteella olisin luullut kyseessä olevan ihan joku muu tapahtuma.
Perhana kuitenkin kun itsellä jäi kamera kotiin.
tounge.gif

Aina vaan paranee
062802jumpie_prv.gif

Ei sattuis tuossa ed. setissä olevasta ollrait typystä eri kuvakulmaa toisesta suunnasta
wink.gif

Oh... Aivan kuin olisin pongannut nuo Suzukin tyttäret maikkarin etusivulla "Helmen" alusvaatemalleina...

Seurattuani tässä kuvien pläräämisen yhteydessä tuota mopojen päällä pyörivistä emännistä syntynyttä keskustelua, en lopulta malttanut olla tuomatta omaa moottoripyörän-peittävän-luuskan näkökantaani asiasta esille.

Itse koen tuovani lähinnä jotain lisäarvoa sillä kuvalle joka pyörästä otetaan. Mielummin itsekin otan kuvia pyörästä jonka päällä on elävä malli joka parhaassa tapauksessa eleillään ja ilmeillään tuo kuvaan elävyyttä. Ja mainoskikastahan tässäkin on kyse - onhan selvä, että pyörä jonka päällä on tyttö saa enemmän huomiota kuin pyörä jonka päällä ei ole tyttöä. Jokainen tyttö oli tuolla tekemässä työtään, ei iskemässä jokaista miespuolista henkilöä joka käy ottamassa kuvan. Toki itsekkin olen sitä mieltä, että järjenkäyttö tyttöjen asuja valitessa olisi ollut suotavaa, paikalla kun kuitenkin oli niitä lapsiperheitäkin eikä kyse ollut erotiikkamessuista.

Koska tyttöjen osalta kyse on työnteosta, tuntui kohtuuttomalta kun eräs pariskunta päätti haukkua minut virolaiseksi huoraksi joka peittää pyörän niin ettei sitä voi kuvata. Ystävällinen pyyntö ja olisin noussut pyörän päältä, mutta edellä mainitussa tapauksessa pojat ohjasivat pariskunnan osaston ulkopuolelle. Ja mikäli Hondan nahkatakkiin pukeutunut keski-ikäinen mies vaimoineen tunnistaa itsensä, voinette toivoa että ensi kerrallakin kohdatessamme olen työajalla enkä vapaa reagoimaan kuten haluaisin. Parhaimmillaan viikonlopun työ oli kun hymyili kaikille ja sai ihmisiltä hymyn takaisin, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. Eihän tätä vittuillakseen tehdä. Ja katsokaa nyt, paljon kauniita pyörän kuvia joissa on nätti tyttö päällä!
blush.gif

En huomannutkaan siellä olevan noita tyttöjä noin paljon. Tosin mun huomio kiinnittyi kai joihinkin muihin seikkoihin
wink.gif

Kyllä moni pyörä hienommalta näytti, jos joku istui selässä, tosin mun tapauksessa huomio sattui kiinnittymään messuvieraisiin (miespuolisiin). Kuvia en kyllä kehdannut ottaa muuta kun pyöristä
cool.gif

Back