Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei varsinaisest mitää muuta syytä ku hinta, jos joku tekis halvalla kotikonsteinVarmaan on muitakin, Gerald vaan on erikoistunu juuri pyöriin, onko jotain syytä, miks ei?
tiiän kyllä Pekan.. maalannut joskus autoni..Varmaan on muitakin, Gerald vaan on erikoistunu juuri pyöriin, onko jotain syytä, miks ei?
Ainakin Pekka Ahlquist on maalannu myös pyöriä,on Imatrankoskella
pietää mielesmul ois ollu yks hyvä, mut just toisel puolel suomee =( tosin, tekee maalauksia kyl, ku toimitat sil tavarat postis.
Erikoismaalaus N.Myllymäki
jos otat siihe yhteyttä, nii sano Vihtori Oy:n Ernolta terveisiä, ni tietää mistä o kyse![]()
Niin haitko kahta maalaria, hyvää ja halpaa?tietääkö kukaan Lappeenrannasta tai lähettyviltä ketään kuka osaisi hyvin maalata?? Pitäisi tankki maalata ja mahdollisesti jotain muovi palasia??
![]()
ei löytyny kahta yhessä ni vein gerardilleNiin haitko kahta maalaria, hyvää ja halpaa?tietääkö kukaan Lappeenrannasta tai lähettyviltä ketään kuka osaisi hyvin maalata?? Pitäisi tankki maalata ja mahdollisesti jotain muovi palasia??
![]()
![]()
Mariaud on ollut kohtuuhintainen, verrattuna tarjouksiin mitä sain ihan automaalamoista. Olen maalauttanut pari kertaa lasikuituosia hänellä.
onneks tuota talvee on viel paljo jälellä^Tuolta voi olla aika varma että tulee hyvää laatua.
Itsellä on vaan tälle talvelle niin iso maalausurakka että pakko käyttää "tutunkauppana" amatööriä. Ei kestä per**e maksaa ammattilaiselle: maalautta tankki, airbox, peilit ja puolitoista settiä katteita. Kaikki maalataan molemmin puolin ja päälle tulee vielä kolmikerrosväri.
hieno hommanoo.. itse olin aikoinaan automaalaamos hommissa,ja osa maalareista hinnottelee pyörien osa maalaukset tarkotuksella sika hintasiks,kun ei niitä kiinnosta niiden maalaus.. on hitaita ja työläitä..