• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

"mp-maailmasta päivää..."soittivat kaupuste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawabata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On tullut ko. lehdestä 2 kertaa plus muista lehdistä jatkuvasti, alkoi jo kypsyttää se soittelu ja otin markkinointikiellon eipä ole sen jälkeen puhelin pirahtanut..  
smile_org.gif

Jep tuli soitto toissa ehtoona ja ei sitten napannut yhtään. Ihmettelin vielä kun on kaupustelukieltokin voimassa että miksi soittaa, loppui jaaritus siihen.

Eivät pysty soitteleen, kun numero vaihtui
tounge.gif

Ei ole sen väärti lehti, että maksaisin 35 vuodessa ;)
Ennen tilaan samalla hinnalla ulkomaisen alan lehden...

kun lehtimyyjät soittelevat, niille sanotaan suoraan, ettei kiinnosta ja suljetaan puhelu samantien, niin se on siinä. Ei niitä runoja tarvitse jäädä kuuntelemaan...

kun lehtimyyjät soittelevat, niille sanotaan suoraan, ettei kiinnosta ja suljetaan puhelu samantien, niin se on siinä. Ei niitä runoja tarvitse jäädä kuuntelemaan...
Jep, ihminen siellä puhelun toisessa päässä vaan työtään tekee. Sanon heti alussa, jos ei kiinnosta ja toivotan "vuoden jatkot". Oma lukunsa ovat suoraan paperista tykittävät, jotka ei anna puheenvuoroa.
Itse ostan mielelläni (kylläkin todella harvoin nykyään) puhelinmyyjältä tai postitse tulleen tarjouksen perusteella, yleensä  tilaukset ovat n. puoleen hintaan sitä kautta. Eri asia on sitten nämä gsm-operaattorien myyntipuhelut. Ne ottaa päähän, koska mitään todellisisa lisäetuja ei yleensä ole tarjolla.

Edit. Ai niin, itse aiheeseen: Ei ole soitettu Mp-Maailmasta, joskus tulee irtonumero ostettua.

Jovain..
sport05.gif

Mulle jos tulee soitto niin mää otan kyllä ns. "tilan ja hetken haltuun" elikkäs multa löytyy myytävää kans ja mä myyn sille:

uutta vastaavat (kuin uudet) Fischer-RSC luistelusukset, SNS-siteillä. pit 200cm h 100€ sekä

Montreal jääkiekkomailat 2 kpl:tta UUSIA, 135cm left h 10 € kpl

lisäksi on myynnissä muutakin.....jne..

Jep tuli soitto toissa ehtoona ja ei sitten napannut yhtään. Ihmettelin vielä kun on kaupustelukieltokin voimassa että miksi soittaa, loppui jaaritus siihen.
Eipä ole kukaan kaupustellut puhelimitse aikoihin.

Hyvin huomaa kun kolme vuotta tulee täyteen ja kielto lakkaa olemasta voimassa. Puolen tusinaa kaupustelupuhelua tuli parhaimmillaan päivässä. 30 sekunnin puhelu ja rauha taattu taas kolmeksi vuodeksi.

http://www.ssml.fi/rajoitu....palvelu

Eipä ole kukaan kaupustellut puhelimitse aikoihin.

Hyvin huomaa kun kolme vuotta tulee täyteen ja kielto lakkaa olemasta voimassa. Puolen tusinaa kaupustelupuhelua tuli parhaimmillaan päivässä. 30 sekunnin puhelu ja rauha taattu taas kolmeksi vuodeksi.

http://www.ssml.fi/rajoitu....palvelu
Pirskatti olisko kolme vuotta jo kerennyt menemään. Täytyypä tarkistaa.

Kuittaan yleensä nämä puhelut perinteisellä: "Anna sää sun numero niin soitan kun sulle ei sovi.."  

062802jumpie_prv.gif

Sit ne myyjät kanssa rauhottuu,kun kyselee,että onko teillä mi- ten nopee perintä.
Niin joo,ei oo kaupattu MP-Maailmaa puhelimitse.
Oon kestotilaaja.
biggrin.gif

tulihan tuo tilattua. tai emäntä tilas ku sille soittivat. eihän tuo kovin kova hinta ollu vuoden tilauksesta kuiten.

ja kyllä se vessassa paska-lehtenä menee..  
biggrin.gif

Perintään tarvitaan tilausvahvistus.. eli jotain dokumenttia ja allekirjoitusta.,Perintä ääneltä luurissa hiukka vaikeaa jollei mahdotonta.  
033102bebe_1_prv.gif

Back