Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööö... voisitko karvan verran tarkentaa suuntaa. Ei viitsisi tilata pelkän uustarkistuksen vuoksi. Lopetin syystalvella tilauksen ja jätin vain Biken kotiin saakka tulevaksi.Vanhaa kamaa. Kannattaisi hieman syynätä näitä nykyisiäkin.
MP-Lehti on muutenkin muuttunut, hyvään tai huonoon suuntaan,
lukijasta riippuen. Uuusi päätoimittaja on tuonut "edistyksellisyyttä"
mukanaan.
No väärin olet käsittänyt, eihän se tietosuojalaki nyt tuollai ole. Sehän tarkoittaisi, että esm tämän foorumin ruusut/risut-osioon ei saisi kirjoittaa mitään negatiivista mistään firmasta?Noista tarinoiden kertomisesta tuli mieleen, että Suomessa vaikuttaa sellainen laki kuin tietosuojalaki.
Käsittääkseni tuo laki kieltää kertomasta erinäisiä asioita.
Voidaan esimerkiksi kertoa tarina epäonnistuneesta kaupasta, mutta jutussa EI SAA mainita firman nimeä, osoitetta eikä edes työntekijöiden nimiä...
Tapahtuman saa käsittääkseni kertoa, kunhan muistaa jättää kaikki sellaiset tekstit pois, joista voi yhdistää johonkin yritykseen tai henkilöön...
Sama koskee orgin risut ja ruusut osastoa.... Yrittäjä tykkää varmaan hyvästä ja ilmaisesta mainoksesta mutta huonojen uutiste osalta on toinen.
Korjatkoon joku paremmin asiaa tunteva.
Aijaa?Coldly Crew on muuten uusi suomalainen stunt-team. Tekevät stunt-temppuja mm. moottoripyöräilyn saralla, mutta muutkin temput onnistuvat.
Luulen....provo.....osittainen viittaus provokatiiviseen viitekehykseen tahi täydellinen moottoripyöräfoorumiaiheinen ankka ? Olen toki väärässä, mutten niin väärässä, kuin ne jotka ovat enemmän........Aijaa?Coldly Crew on muuten uusi suomalainen stunt-team. Tekevät stunt-temppuja mm. moottoripyöräilyn saralla, mutta muutkin temput onnistuvat.
Kerrotko vielä miten tuo hieno mainospuhe liittyy millään tavalla kyseiseen topicciin?
No kyllä minusta hyvässä mopojutussa pitää ainakin kerran käyttää sanaa "räyhä". Muuten tuleeHarmaahukalle ja muillekin. Nämä ympäristönäkökohdat, uudistuva
tekniikka ja moni muu asia on saanut ikäänkuin uuden näkökulman
mp-lehdistössä. Vaikea selittää, ei tässä nyt mitään vallankumousta
olla tekemässä. Monista asioista kannattaa keskustella.
Itse olen kaikenlaisten ja -maalaisten mp-lehtien suurkuluttaja ja
siihen netti päälle. Tämä Bike on taas turhan pohjoismainen
näkökulmaltaan. Täynnä sanoja räväkkä, räyhä jne. Lapsellista
aikuisilta miehiltä. Joskus tulee lukiessa mieleen huonosti, varsinkin
alussa käännetty Auto Bild-Suomi, ja vielä tökerömmät telkkarin
muutenkin useita vuosia vanhojen moottoriohjelmien suomennokset.