G
Guest
Guest
Nyt on pakko avautua yhdestä nimeä mainitsemattomasta mp-liikkeestä, jotka mainostivat netissä viime vuoden käyttämättömiä gixuja. Otin liikkeeseen yhteyttä ja heillä oli juuri sellaisia muutama kappale, jonka halusin. Mietin asiaa yhden päivän ja seuraavana päivänä soitin kysyäkseni mikä niiden tilanne on ja miten kaupat tehdään. Myyjä sanoi, että kolme oli samana päivää myyty, mutta yksi olisi vielä tulossa, mutta eivät osanneet sanoa aikataulua. Kysyin voinko varata sen, jos ei puhelimitse niin sähköpostilla tai vastaavasti. Mutta se ei käynyt. Myyjä sanoi, että ehdottomasti on tultava paikan päälle allekirjoittamaan kauppakirja. Niin sitten lähdin sinne ajamaan, allekirjoitin kauppakirjan paikan päällä ja kuulin myyjältä, että olisihan sen asian voinut hoitaa muutenkin kuin paikan päälle tulemalla... Siis ajoin turhaan 300km, mutta ei se haitannut kun sain haluamani pyörän.
Sitten seuraavana päivänä he soittivat liikkeestä ilmoittaakseen, ettei kyseistä pyörää olekaan!! Tarjosivat tämän vuoden mallia (tietysti aivan eri hintaan, 300€ alemmalla kuin heidän listahinta, eli siis sen verran kuin kaikki varmasti saavat tingittyä pois).. Lähetin liikkeeseen sähköpostia asiasta ja kysyin miten he voivat myydä pyörän jota ei ole edes olemassa??! Jos se on heille ollut tulossa niin mihin se on kadonnut?! Tässä on sitten käyty keskustelua sähköpostitse, ilman kunnon selitystä asialle. Se on kuulemma ollut vain väärinkäsitys!! En ole liikkeestä saanut mitään pahoittelua, ainoastaan ketjun epäkohteliaita sähköposteja joiden viesti on ollut "ota tai jätä, meitä ei kiinnosta hevon v:n vertaa mitä mieltä olet meidän palvelusta"..:vihainen: Tuskin koskaan olen sellaista palvelua eläissäni saanut!!!!
Minä, asiakas, en siis ole ollenkaan oikeassa. Minulla on kauppakirja, jossa lukee malli, väri ja hinta. Mutta sillä ei ole merkitystä.
Ei ole muita terveisiä kuin
Sitten seuraavana päivänä he soittivat liikkeestä ilmoittaakseen, ettei kyseistä pyörää olekaan!! Tarjosivat tämän vuoden mallia (tietysti aivan eri hintaan, 300€ alemmalla kuin heidän listahinta, eli siis sen verran kuin kaikki varmasti saavat tingittyä pois).. Lähetin liikkeeseen sähköpostia asiasta ja kysyin miten he voivat myydä pyörän jota ei ole edes olemassa??! Jos se on heille ollut tulossa niin mihin se on kadonnut?! Tässä on sitten käyty keskustelua sähköpostitse, ilman kunnon selitystä asialle. Se on kuulemma ollut vain väärinkäsitys!! En ole liikkeestä saanut mitään pahoittelua, ainoastaan ketjun epäkohteliaita sähköposteja joiden viesti on ollut "ota tai jätä, meitä ei kiinnosta hevon v:n vertaa mitä mieltä olet meidän palvelusta"..:vihainen: Tuskin koskaan olen sellaista palvelua eläissäni saanut!!!!
Minä, asiakas, en siis ole ollenkaan oikeassa. Minulla on kauppakirja, jossa lukee malli, väri ja hinta. Mutta sillä ei ole merkitystä.
Ei ole muita terveisiä kuin