Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

XJ 900 sanoi:Olen omilla pyörilläni päässyt yli 10v. käyttöikään akulla. Ei mitään rakettitiedettä; latausjärjestelmä kunnossa, oikea nestemäärä ,talveksi akku irti ja n.1-1,5kk välein lataus vanhanaikaisella laturilla,pienellä virralla(n.1-1,5A) n.20h. Yhden akun olen tuhonnut talvisäilön aikan pitämällä koko talven, yllätys,yllätys, ns.älylaturissa !
XJ 900 sanoi:Olen omilla pyörilläni päässyt yli 10v. käyttöikään akulla. Ei mitään rakettitiedettä; latausjärjestelmä kunnossa, oikea nestemäärä ,talveksi akku irti ja n.1-1,5kk välein lataus vanhanaikaisella laturilla,pienellä virralla(n.1-1,5A) n.20h. Yhden akun olen tuhonnut talvisäilön aikan pitämällä koko talven, yllätys,yllätys, ns.älylaturissa !
seku sanoi:Oikea nestemäärä?? Jätitkö talveksi älylaturin litkuakkuun?

dYNY sanoi:Omien kokemusten ja pähkäilyjen jälkeen olen tullut seuraavaan
lopputulemaan "loiskeakkujen suhteen:
Mitä makaavampi asento akulla on mopossa sen lyhyempi elinikä
Vinossa asennossa sakkatila täyttyy nopeammin ja oikosulkee levyt
alapäästään jolloin laulu on seis ja matka akkukauppaan alkaa.
ts18056 sanoi:Eipä näitä traditionaalisia saa kyljelleen edes asentaa, tulee hapot huohotusputkesta ulos. "Huoltovapaillakin " taitaa olla max 15 astetta. Eikä kait geeliäkään ihan kyljelleen saa laittaa?
rotanpaska sanoi:yllätys yllätys itsellä ollut MP:n akut kiinni älylaturissa jo monet talvet ilman ongelmia.