• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorman/Oulu kiitos erittäin hyvästä palvelusta!

Sain erittäin hyvää ja asiallista palvelua Oulun Motorman-liikkeestä Isto Siekkiseltä.

Olin alunperin yhteydessä Siekkiseen motopalstalla myynnissä olleen vaihtopyöräilmoituksen vuoksi. Lähetin yhteydenottopyynnön ja parin päivän päästä Siekkinen soitti ja pahoitteli ettei ollut ottanut yhteyttä aiemmin. Kyselin lisätietoja ko. K1200RS:stä, sitä myös sain riittävästi. Mainitsin ohimennen että minun pitää myydä ensin oma pyöräni pois että saisin alkupääomaa puimuriin. Siekkinen kyseli hieman minun pyörästäni ja ehdotti oma-aloitteisesti että voisin antaa sen vaihdossa puimuriin. Lähetin sähköpostilla kuvia ja kaiken mahdollisen lisätiedon omastani. Seuraavana päivänä tuli erittäin hyvä tarjous pyörästäni vaihdossa.
Soittelin vielä uudelleen ja sovimme että käyn katsomassa seuraavalla viikolla pyörää Motormanilla Oulussa.

Pyörä oli sellainen kuin Siekkinen oli kertonut, itse asiassa olin positiivisesti yllättynyt pyörän hyvästä kunnosta! Kaupat sovittiin tehtäväksi saman tien ja sain vielä tingittyä huollot kaupan päälle.

Eilen kävin viemässä pikku-Bandun Ouluun ja tulin takaisin Kuopioon puimurin kanssa.
biggrin.gif

Pyörään oli tehty kaikki sovitut toimenpiteet, yhteydenpito sujui koko ajan loistavasti ja molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä
talktohand.gif

Oulussa kannattaa käydä vaikka vähän kauempaakin
thumbs-up.gif

Miekin olen tehnyt kauppaa Iston kanssa ja hyvin on onnistuttu. Myös Paten kans on kaupat onnistunut hyvin, myöskin takuuasiat on sujuneet ongelmitta. Kaiken kaikkiaan Motormanin palvelut on olleet selkeästi keskimääräistä paremmat.

Velipoika osti käytetyn pyörän tuolta ja asiat meni sovitusti.

Itellä on kyllä aika erikoinen kokemus tuolta.. koeajoin loppukesästä käytettyä triumph thunderbirdiä. Ei siinä, pyörä tuntui kivalta, mutta palattuani ja tarkastellessani pyörää tarkemmin huomasin toisen kyljen ja ajohousujeni olevan aivan öljyssä (ei ollut lähtiessä). Öljy näytti tulleen josatin kannen ja sylinterin välin tienoilta...Huomautin asiasta myyjälle, että jopas syytää öljyä. Myyjä pokkana selvitti että ihan normaalia, nämä brittipyörät tekee sitä... Just.

Jäi vähän huono maku liikkeestä. Kyseessä oli toki vain yksi myyjä , jolla saattoi olla huono päivä tms. muttamutta...

Niin, pitää lisätä että kyseessä oli tälläinen uusi triumph, taisi olla 90-luvun lopun malli..

Jätin ekan pyörän sinne talvisäilöön ja perusteellisempi syyshuolto 2 paketti myös samalla > 250e + 250e :)

Huoltopuolella palvelu oli juroa, mutta asiallista :) Viimeisimpään spostiin ei tosin vastattu enää, kun pyörän rakentelusta kysyin.

Yläkerran myyjälle ruusut täältä. (tatuoitu/punatukkanen)

Todella loistavaa palvelua! :thumbup:

Kiitokset Motormanin pojille:jippikaijee:

Lauantaipäivänä pääsi reissun päällä rengashuolet iskemään Pudasjärven suunnalla....soitto tein päältä Motormanille ja vaikka asentajat eivät ole tunnetusti viikonloppuisin töissä, järjestyi takarenkaan vaihto reippaan myyjän toimesta ja matka jatkui........kiitos ja kumarrus!
............ :orgmp:

Motorman luopunut kaikessa hiljaisuudessa Triumphista? Harmi. Ehdinkin jo ihmetellä miksei varaosia pystynyt tilaamaan.

Back