• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit liikkeelle 16. heinäkuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marquz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo. Ihmetyttää vaan, että minkätakia se järjestetään keskellä heinäkuuta, kun 80% Suomesta on lomalla
biggrin.gif
Ja mulla on muutenkin joka päivä Aja töihin -päivä.

hahahio. lomalla mihkään töihin ajeta. ei sinne päinkään. ei kustakkaan sinne päin, ei. muuten sulanmaan aikana melkein jokaikinen työmatkareissu menee prätkällä, että on kumma tempaus tämäkin. ehkä jenkkilässä uppoaa, kun siellä on monia peliä ja vehkeitä ja niillähän ei ole kunnollisia loma-aikojakaan niin kuin täällä sivistyneellä wanhalla mantereella.

varmaan 16.7. ajelen, mutta en vielä tiedä missä ja mihin, sen sitten nokka näyttää.

Olen kyllä ailloin ajamassa moottoripyörällä, mutta en kyllä kotimaassa.

Töihin en kyllä aja koskaan prätkällä muutenkaan, että enpä olisi osallistunut vaikka olisin paikan päällä ollutkin.

Voishan tuota päräyttää, tosin työmatka on niin lyhyt, että hyvä jos kerran ehtii kaasua kääntämään matkan aikana. Fillarilla sotken siis yleensä.

Hmm, jos heräiskin normaalia aiemmin ja ajelis aamukahveelle jonnekin, sepäs olisi hyvä aloitus päivälle
cool.gif

No hehheh.

Minä kuljen - ihan oikeasti - huhtikuulta lokakuun loppuun,
siis tasan niin pitkään kuin on yhtään ajokelejä,
MP:llä työmatkat (27km per suunta) 95-prosenttisesti.

Siinä teille pyörällä töihin -päiviä.

Ei viittis lomalla töihin lähtee mut kai sitä voi ihan vaan päristellä ympäriinsä ja olla mukamas menossa töihin
biggrin.gif

Aina töihin/koululle tulee käryteltyä, mutta sattuu olemaan lomapäivä tuolloin... ehkäpä niitä hyötykilometrejä tulee joka tapauksessa. Sitäpaitsi jenkeissä vissiin aika monella päivittäin autoleivalla on motskari, joten varmasti jonkin verran vaikuttaa positiivisesti. Suomessahan olemme vähemmistö.
biggrin.gif

Back