kertokaapa kanssa motoilijat millainen teltta kannattaisi ostaa kesän rientoihin?? mielellään kahdelle sopiva ja tilava ja halpa tietysti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hääh, noin pieni? Ja piti hyvin vettäkin jne.? Paljonko maksoit?Tulipa ostettue Louisilta "OUTDOOR Zelt LITE" - mallinen teltta. Hinta ei päätä huimaa ja ajoi asiansa viime kesänä... Pakattuna vain 20*36cm, joten mahtuu hyvin taka/sivulaukkuun.
Juu, pakattuna on todellakin pieni ja teltta on siis kahdelle hengellle. Veden pitävyydestä ei ole tietoa, koska viime kesänä telttaillessa paistoi aina aurinko. Mutta ainakin numeroissa lupailtiin samanlaista vesipatsaan kestoa, kuin kalliimmillekkin merkeille.Hääh, noin pieni? Ja piti hyvin vettäkin jne.? Paljonko maksoit?Tulipa ostettue Louisilta "OUTDOOR Zelt LITE" - mallinen teltta. Hinta ei päätä huimaa ja ajoi asiansa viime kesänä... Pakattuna vain 20*36cm, joten mahtuu hyvin taka/sivulaukkuun.
Mulla on tuollainen Haltin Hike&Bike II. Ei ole montaa kertaa yövytty , mutta olen todella tyytyväinen siihen. Mahtuu takalaukkuun ja just sopiva kahdelle hengelle. Teltta ja Haltin pienet makuupussit ja muut viikonloppu kamat mahtui hyvin viime Kokkotreffenissä tankki- ja takalaukkuun.juu ei paha tuo outdoor zeltlite. Hintakin kohillaan. Löytyykö orgilaisilta esimerkkejä kahdenhengen kupoliteltoista, mitkä mahtuisivat pakattuna takalaukkuun. Louissilla oli kupoliteltta kahdelle, mutta hinta viittaa vahvasti EI veden pitävyyteen
( 10 € )
Itse hommasin juuri Haltin multisportin. Pirun pieni niin pakattuna, kuin koottunakin. Vähän turhan nafti kahdelle.
Toi makuupussi kiinnostaa! Soveltuuko alle 0 ºC ??Mahtuu takalaukkuun ja just sopiva kahdelle hengelle. Teltta ja Haltin pienet makuupussit.
Vaikutti aikaslailla velmulta vaihtoehdolta.Mosquito bikersilta löytyy motoristin unelma teltta ja ei oo koolla pilattu, pakattuna siis. Nukkumatilat löytyy kahdelle ja katos pyörälle. Omasta mielestäni ainakin loistava vaihtoehto ja harkitsen itse tuollaisen hommaamista ihan vakavissani.![]()
Olen kyllä sitä mieltä, että teltta on sellainen kapistus, että halpaa ei kannata ostaa.Alkuperäinen kysyjä etsii halpaa telttaa ja täällä aletaan ehdottelemaan 450€:n sviittejä... Miksi aina käy näin?
Kyllä se tietenkin näinkin joskus on.. Tyhjätaskuna olen tullut huomaamaan, että vaatimattomillakin varusteilla kyllä pärjää. Ei kaikki halpa ole pelkkää sutta ja sekundaa.