• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristin fiilikset nyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makemich
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Motoristin fiilikset nyt? - ottaako päähän, pannuun?

• vittu kun vituttaa, vasta pääsin vauhtiin...

Ääniä: 1 100,0%
  • harmi juttu, vielä olis kiva ajella...

Ääniä: 0 0,0%
  • no joo, johan tässä tuli ajeltua...

• eipä enää huvittaisikaan, katotaan ensi vuonna taas...

• aivan kypsä koko touhuun...

• homojen hommaa muutenkin...

• Ääniä yhteensä
    1
Kauden armotta kääntyessä kohti loppua ja mopon talviunien lähestyessä, mitä on fiilikset?
smile_org.gif

Eilen ajoin pyörän talliin, pikkasen oli haikeeta mutta ei nää kelit oikein houkuttele ajamaan (vaik ei nyt varsinaisesti kylmä olekaan)
Ensivuonna jälleen!
thumbs-up.gif

Eipä tuonne baanalle nyt tee mieli lähteä kun vettä tulee taivaalta aika ajoin ihan kaatamalla.
mad.gif

Niin... kävin minä jo tänään käyttelemässä tallissa sekä emännän että oman pyöräni lämpimäksi ja nuuhkin... sauhuja.
inlove.gif

Talvi tulee joka vuosi, sille ei vaan voi mitään
wink.gif

Tottakai harmittaa, mutta vielä mennään tämän kuun loppuun ja sitten on eka kausi paketissa!

tänään pitäis viedä mopo talliin.kyllähän se harmittaa,mutta minkäs sille voi.

Hieno kesä ilmojen puolesta. Uusi pyörä ja tuli hyvin kilometrejä, yli 25.000. Ihan ok lähteä tauolle. Ei se ole kuin 6 kuukautta. Tää on aika jännä, että Suomessa on tottunut tähän "talviuneen". Olin 90-luvun alussa Ranskassa töissä ja pyörä mukana. Ajattelin että nyt tulee ajettua paljon kun kausi pidempi. Jännästi vain lokakuussa kiinnostus alkoi hiipua ja joulu/tammikuussa en ajanut lainkaan. Helmikuun lopulla aloitin uuden kauden. Eli itse olen sitä mieltä, että pieni tauko on paikallaan, sen jälkeen on taas virtaa ihan uudella tavalla.
sport05.gif

Vähän on ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta vituttaa kuin sitä pientä oravaa kun pitää alkaa hiljalleen miettimään pyörän lykkäämistä talvisäilöön, mutta toisaalta taas odotan innolla sitä päivää kun pyörästä päästään niin voi vaihteeksi käyttää vähäistä vapaa-aikaansa johonkin muuhunkin kuin mopoiluun.

1.vaihtoehto. Ensin oli pärrä 3 viikkoo pajalla kun muija peruutti autolla päälle ja sit kumppani teloi korvansa niin ettei saanut 3 viikkoon kypärää päähän. Onneks kohta alkaa paskakelit ettei harmita niin paljon. Ja voi keskittyy siiheen jälkikasvun yrittämiseen...
inlove.gif

No joo, joutaahan tuo talliin. Kiva, uusi mopotin tämän kesän ollut, tuli rallattua aina St. Tropezia myöten. Mutta, ei oikein näissä keleissä nappaa, aamulla olisi kylmä lähteä töihin, illat pimeätä ja hirviä saa varoa. Tuossahan se on pihalla seissy monta viikkoa, mitä nyt kerran viikossa ulkoiluttanut... Ehkä nyt jää aikaa tehdä muutakin.  
wink.gif
inlove.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

Aivan armoton ahistus kun autolla turuaa 60 päätiellä ja tökkii muiden perässä ja tätä herkkua on vielä todella pitkään tiedossa ....
bawling.gif

Kyllä loputkin ajohalut katoavat, kunhan autoissa alkaa olla nastarenkaat alla. Se nastojen tiestä irroittama aines veden kanssa on visiirissä aika tököttiä
confused_orig.gif

No johan tässä tuli ajeltua. Eipä sitä viimeisen puolentoista kuukauden aikana tullut paljoa enään edes kilometriä. Ensi kevättä odotellessa!! Vielä pitäs jaksaa ajaa pyörä halliin, buunata ja laittaa talvisäilytyskuntoon.

Hieno kausi on kohta takanapäin. 23000km on tullut kelattua mittariin. Säihin pitää olla tyytyväinen. En itse muista tällaista kesää. Eipä ole ajamista juuri säät vaikeuttanut.

Kun on nyt tuollainen seisonta-ajaton vakuutus, ei tämä kauden loppuminen ole sellainen ehdoton. Ei stressaa ollenkaan samalla lailla, kun tietää, että jos vielä tulee hienoa ilmaa voi lähteä lenkin heittämään.

Harmittaa tietysti, kun sain oman pyörän vasta elokuun lopussa. No, olen minä ennenkin paljon ajanut mm. kawalla, ja ollut miekkoseni kyydissä tämän kesän aikana ennen kun sain oman mopon. Ensi vuona ajot jatkuu.
062802moto_prv.gif

Mahtava kausi takana 9000km. Eipä oikein harmita kun kausi loppuu mutta hiukan on haikea olo. Taas yksi kesä mennyt ja yhtä kesää vanhempi...
confused_orig.gif

mikä talvi sitä nyt on tulossa kun ei ole edes lehdet tippuneet puista
omg.gif
tässähän on vielä monta kuukautta nykyään kun ei tarvitse edes murehtia kalliista vakuutuksista kun ei saa laitettua seisomaan
wink.gif

Kyllä harmittaa kun alkaa ajopäivät käymään vähiin. Emäntä kyllä tykkää, kun kerkiän joskus olemaan kotonakin kun ei "tarvi" aina lähtee poikain kanssa ajelulle !

Back