• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristihenkisiä kangasmerkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja manror
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hommattua uudet ajofarkut jotka nykyisellään on hiukan tylsähkön näköiset.
Kävi mielessä, että voisi ommella toiseen takataskuun vaikka jonkun komean kangasmerkin niin saisi vähän ilmettä housuihin.

Kysymys oliskin, että onkos jotain kivijalkaa tai verkkokauppaa jossa olis jonkinlainen valikoima noita merkkejä?

Ei kuitankaan ihan mitään Valion Pingviiniä oo suunnitelmissa mennä housuihin ompelemaan
tounge.gif

Hieno idea. Tee uusista farkuista suomenlipun väriset ja silleen...Oikeastaan koko suomenlipun voisi uusia ja tehdä niistä sellanen tilkkutäkkimäinen.
Yläosaan tulisi kahdenkymmenen suomalaisen isorikassuvun pärstät. ja alapuolelle niitä nuolevien poliitikkojen naamoja.
Näillä eväillä kun alkaa housuja rakentaa saa varmaan mieleisensä.

Hieno idea. Tee uusista farkuista suomenlipun väriset ja silleen...Oikeastaan koko suomenlipun voisi uusia ja tehdä niistä sellanen tilkkutäkkimäinen.
Yläosaan tulisi kahdenkymmenen suomalaisen isorikassuvun pärstät. ja alapuolelle niitä nuolevien poliitikkojen naamoja.
Haiskahtaa vittuilulta?
kaboom.gif

Tuli hommattua uudet ajofarkut jotka nykyisellään on hiukan tylsähkön näköiset.
Kävi mielessä, että voisi ommella toiseen takataskuun vaikka jonkun komean kangasmerkin niin saisi vähän ilmettä housuihin.

Kysymys oliskin, että onkos jotain kivijalkaa tai verkkokauppaa jossa olis jonkinlainen valikoima noita merkkejä?

Ei kuitankaan ihan mitään Valion Pingviiniä oo suunnitelmissa mennä housuihin ompelemaan  
tounge.gif
No vaikka tuolta. *kliks*
Tai tuolta. *kliks*

Haiskahtaa vittuilulta?  
kaboom.gif
En vittuillut. Ei se edes ollut tarkoitukseni. Tarkoitukseni oli saada ajattelua aikaan.
Jos vittuilisin, (en ainakaan sulle), pelkäisin ihan vitusti.
biggrin.gif

-serbialainen leopardi. ( siis minä ).

Täytyy sen verta korjata, että jos wikipediasta katot serbialaista leopardia, niin en todellakaan ole kyseinen hörhö.
Olen se ainoa ja oikea ja aito.
tounge.gif

Siis suomeksi: Se oli vaan -80 ja -90 vaihteen kolumni nimimerkki.
(-tuli kait elokuvasta kissaihmiset)..
omg.gif

Niin. No. Tulihan niitä kolumneja syydettyä suomen laman aikaan. Ja totaalinen loppu tuli kun eduskunnasta käsin annettiin määräys että sellasta ja tällasta ei saa sanoa suomessa julkisesti.
Niin, että mulle ihan sama vaikka sen suomen lipun tekis paskapaperista. Semminkin että sekin olisi vielä suolessa ja suomaassa tuotettu.
Tässähän tätä isänmaanrakkautta taas tulikin.. Kertokaa lisää toilauksistanne liikenteessä..
tounge.gif

timo tainnu ottaa parit?
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Ei mulla kyllä itse threadiin olekkaan sitten sen enempiä annettavaa.
smile_org.gif

Paha tosiaan mennä sanomaan, notta mitäs manror tarkemmin hakee? Nettihän nyt pitäis olla pullollaan eri kangasmerkkejä ym. sälää..

timo tainnu ottaa parit?  
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif

Ei mulla kyllä itse threadiin olekkaan sitten sen enempiä annettavaa.
smile_org.gif

Paha tosiaan mennä sanomaan, notta mitäs manror tarkemmin hakee? Nettihän nyt pitäis olla pullollaan eri kangasmerkkejä ym. sälää..
Itte asiassa tuli nhyvin tyytyväiseksi jo tosta Leather Heavenin valikoimasta
smile_org.gif

Ei ollut vaan pienen pienintäkään käryä mikä putiikki tuollaisia myis niin piti oiken kysymään ruveta...

Back