• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry ylittänyt 500 jäsenen rajan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
MotOrg_Tiedottaa.gif

MotOrg ry on saavuttanut taas yhden merkittävän rajapyykin kun ensimmäistä kertaa jäsenmäärämme on kasvanut yli 500 jäsenen.

Yhdistyksen hallitus on päättänyt palkita 500. jäsenen ilmaisella osallistumisella MotOrg ry:n järjestämälle ratapäivälle. Onnellinen voittaja on jäsen nickillä rikke.

Yhdistyksen hallitus onnittelee voittajaa.

...ja nyt tähän väliin Rik(k)en kommentit onnettaren valinnasta. Miltä nyt tuntuu?  
wink.gif
smile_org.gif

Tätä mä oon aina halunnu!
062802jumpie_prv.gif
Lähes sanattomaksi vetää. On sitten vaan mahtava päivä tulossa, kun on perjantai ja saa vielä pyöränkin takaisin huollosta.
buttrock.gif
Saattaapi joutua jopa ottamaan
033102beer_1_prv.gif
illemmalla.

Haluaisin kiittää: vanhempiani, pankkia, Jonnya innostamisesta motorismin pariin ja tietysti onnetarta hyvästä valinnasta.
bowdown.gif

Ehdinkin jo ilmoittautumaan 6.7. Affenistolle ajamaan ensimmäistä kertaani radalle, joten osui arpa harvinaisen hyvään saumaan. Tarkempia tunnelmia saa sitten kysellä allekirjoittaneelta paikanpäällä, jos vaikka tulisi jokunen naamakin tutuksi.

Tätä mä oon aina halunnu!
062802jumpie_prv.gif
Lähes sanattomaksi vetää. On sitten vaan mahtava päivä tulossa, kun on perjantai ja saa vielä pyöränkin takaisin huollosta.
buttrock.gif
Saattaapi joutua jopa ottamaan
033102beer_1_prv.gif
illemmalla.

Haluaisin kiittää: vanhempiani, pankkia, Jonnya innostamisesta motorismin pariin ja tietysti onnetarta hyvästä valinnasta.
bowdown.gif

Ehdinkin jo ilmoittautumaan 6.7. Affenistolle ajamaan ensimmäistä kertaani radalle, joten osui arpa harvinaisen hyvään saumaan. Tarkempia tunnelmia saa sitten kysellä allekirjoittaneelta paikanpäällä, jos vaikka tulisi jokunen naamakin tutuksi.
Onnea vaan täältäkin
062802jumpie_prv.gif
Lähelle taisi osua itselläkin
biggrin.gif

Täätys varmaa liittyvä ??
cool.gif
Täällä saa vähä laajempaa katsantokantaa lajiin kuin omilla foorumeilla, tosi Busanistifoorumi on huippumesta Busanisteille, apuu saa aina ja tietäviä ukkoja jengissä, joka on muuten melko mittava, eli yli 550 rek. jäsentä ! Mutta onnee Tälle foorumille ( KIN ) !
biggrin.gif
bowdown.gif

Back