• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry touhupäivä! 13.5.2023

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Batmanninja sanoi:
Touhupäivän letka, Marko kirjoitti: "Hämeenlinnanväylä 601, 01700 Vantaa klo 11.00 ja päättyy noin klo 15.00 Vantaan ympäristöön."

Onko tähän jossain jengiä tulossa vai menenkö kyykyttämään Ollin kartingissa樂

Tuut sen kummemmin ihmettelemättä kartingiin vaan mukaan ja sillä selvä. Mä tuun pitämään perää.:häähää:

Batmanninja sanoi:
Touhupäivän letka, Marko kirjoitti: "Hämeenlinnanväylä 601, 01700 Vantaa klo 11.00 ja päättyy noin klo 15.00 Vantaan ympäristöön."

Onko tähän jossain jengiä tulossa vai menenkö kyykyttämään Ollin kartingissa樂

En tiiä mutta mä meen ainakin. Karttinki on kyllä ihan yhtä pätevä vaihtoehto. Veikkaan että Ollia on vaikea kyykyttää tossa lajissa.

Ja näköjään discordin puolella on kura lenkkiä tarjolla Tampereella jos tänne on liian pitkä matka.

pmw ilmoitus alla.
Lauantai 13.5. olis Teivon ABC:lta klo 11:00 enduro/makkalarenkki tiedossa. Semmonen joku 200-250km perus rykäsy + käynti Paulaniemen CC-radoilla. Josko täällä on porukalla kiinnostusta tulla mukaan. Sopiva kööri lähdössä

Käykäähän ilmoittautumassa tuonnekin jos kiinnostaa.

Itse asiassa yhteisöllisyydestä tässä on kyse! Mä hyppäänkin tuohon Jonen fillari letkaan. Kyllä sitä nyt muulloinkin ehtii yksikseen ajelemaan. Päivitin tämän myös tuonne aloitus viestiin. Nähdään polulla

Ja nyt JMH voi laittaa tähän jonkun nasevan all hope is lost meemin:D

Mitäs tässä meemeilemään. Ihan hyvältähän toi touhu näyttää :thumbup:

aj8bOQG_460swp.webp

Back