• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg Race 17.7.2016 Alastaro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Noinhan siinä käy kun menee kaasulle liian aikasin. :D

Näinhän siinä pääs käymään :kääk: Karvan verran myöhemmin niin olisi osunut täydellisesti. Pakko oli yrittää kun maali häämötti jo muutaman mutkan takana :D

m1kk0 sanoi:
Näinhän siinä pääs käymään :kääk: Karvan verran myöhemmin niin olisi osunut täydellisesti. Pakko oli yrittää kun maali häämötti jo muutaman mutkan takana :D

Milläs pirulla sä pysyit laskuissa kierroksissa? Mulla meni kierrosten laskeminen jotenkin näin: Yksi...kaksi...vielä yksi...vielä yksi...montako näitä vielä on...ei voi olla enää montaa...eikö se ruutulippu ikinä tule...ai vielä yks...ja vielä...oho ruutulippu, unohdin keulia. :D

Nitrous sanoi:
Milläs pirulla sä pysyit laskuissa kierroksissa? Mulla meni kierrosten laskeminen jotenkin näin: Yksi...kaksi...vielä yksi...vielä yksi...montako näitä vielä on...ei voi olla enää montaa...eikö se ruutulippu ikinä tule...ai vielä yks...ja vielä...oho ruutulippu, unohdin keulia. :D

Kierrokset näkyi siinä maalilinjan kohdalla riippuvassa näyttötaulussa :p

Ja kyllä ihan selvästi koitettiin keulia. tai sitten tarkistettiin klipareiden kiinnitystä :€

Sent from my iPhone using Tapatalk

m1kk0 sanoi:
Kierrokset näkyi siinä maalilinjan kohdalla riippuvassa näyttötaulussa :p

No ei kai sinne ny kukaan ehtiny kattelee. Just ja just kerkes vilkuttaa faneille mennessään. :jippikaijee:

shyhander sanoi:
Kierrosmäärä luki pääsuoran riippuvalotaulussataimikäsenyton.

No perkele...enhän mä tommosta huomannu. Oli vissiin liian näkösällä...tai sit mulla on suoralla liikaa ohjelmaa. :D

aleksi15 sanoi:
Ja kyllä ihan selvästi koitettiin keulia. tai sitten tarkistettiin klipareiden kiinnitystä :€

Sent from my iPhone using Tapatalk

No piru, kun huomasin sen ruutulipun liian myöhään ja ehdin jo tiputtaa kahvilan avauksesta karvan nousseen keulan shifterillä alas ja eihän se enää keulinu ees sarvisat repimällä...ja aika heikko esitys se jäähdyttelykierroksen päätteeks vedetty keulimisyrityskin oli. :p

Nitrous sanoi:
No perkele...enhän mä tommosta huomannu. Oli vissiin liian näkösällä...tai sit mulla on suoralla liikaa ohjelmaa. :D

Sitäpaitsi helvetin riskaabelia kattella ylöspäin siinä kahdensadan kiepeillä, ellei mopossa ole kunnon siipiä. Katseen suunta jne :right:

GuessWho sanoi:
ja mitä noita tuijottelemaan. Vetää omalla limiitillä niin kauan ku ruutulippu heiluu, ja se on siinä. Jos tossa lajissa alkaa vauhtiansa jakamaan hissukkahiihtäjän tavoin, lienee turha haaveilla podiumeista.
:WAZAAP:

Ongelmahan oli siinä, että en hokannu keulia maaliin, kun en tienny montako kierrosta on jäljellä. Näyttävyys ennen kaikkea. :D

Nitrous sanoi:
Ongelmahan oli siinä, että en hokannu keulia maaliin, kun en tienny montako kierrosta on jäljellä. Näyttävyys ennen kaikkea. :D

prkl, missasin hiihtolajivastaisen tärkeilyni kanssa koko pointin :grin:

Ei niit kierroksii kerkee kattoo ku pitää keskittyy prioriteetteihin, eli esim onko kamera viel päällä/ ylipäätään pysyny mukana.

Liitetiedostot

• prioriteetit.jpg
    prioriteetit.jpg
    60,1 KB · Katselut: 76
Back