• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoparkin endurance-kisaan kaveri.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja a-pp
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitan tänne vielä ilmon asiasta.
Olen ilmottautunut 13.6. ajettavaan endurance-kisaan. Kaverille tuli kuitenkin ylitsepääsemätön este, joten löytyiskö kiinnostunutta ajokumppaniksi. Voisimme ajaa minun mopolla (BMW s1000 RR), tai omillamme.
Olen menossa 9.-10. päivä tutustumaan rataan, ja tasoni on vaatimaton, eli 1.28 ajelen Alastarossa, ja Ahvenistolla 1.30.
Minut tavoittaa tästä numerosta: 044 066 8893/ a-p

a-pp sanoi:
Laitan tänne vielä ilmon asiasta.
Olen ilmottautunut 13.6. ajettavaan endurance-kisaan. Kaverille tuli kuitenkin ylitsepääsemätön este, joten löytyiskö kiinnostunutta ajokumppaniksi. Voisimme ajaa minun mopolla (BMW s1000 RR), tai omillamme.
Olen menossa 9.-10. päivä tutustumaan rataan, ja tasoni on vaatimaton, eli 1.28 ajelen Alastarossa, ja Ahvenistolla 1.30.
Minut tavoittaa tästä numerosta: 044 066 8893/ a-p

Ja Juutanan ajokaverit teki oharit, eli tehkää te tiimi :;):

Eilen illalla sain viestin että kuski löytyi, ja tänään sovittiin hänen kanssaan osallistumisesta.
Kavahtakaa kanssakilpailijat, Team Innostuneet sonnit lähestyy kiitolaukkaa Matopurkkia:jippikaijee:

Back