• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 1.8.-2.8.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ville S.

MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Motorg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Motoparkissa 1.8.-2.8.2020(la -su). Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 70€, muut 85 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 100 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ajoharjoittelutapahtumien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

Päivien aikataulut:

Lauantai

[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]9:00-9:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]9:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Sunnuntai
[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]09:00-09:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]09:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

MotOrg ry:n ajoharjoittelutapahtumien säännöt löydät täältä.

Ensikertalaisille ja vähän tapahtumissa ajaneille on lauantaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa ajoharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ajoharjoittelu infosta.

Molemmat päivät ovat melupäiviä eli radalla ei suoriteta melumittauksia!

[TABLE="width: 285"]
[TR]
[TD="width: 64"]Liputusvuorot[/TD]
[TD="width: 83"][/TD]
[TD="width: 68"][/TD]
[TD="width: 70"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]La 01.08[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu 1[/TD]
[TD]Lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Kilpelä[/TD]
[TD]Hjerpe[/TD]
[TD]Hallikainen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]Ojala[/TD]
[TD]Laitinen[/TD]
[TD]Kimmo K[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Mäkelä[/TD]
[TD]Roisko[/TD]
[TD]Kaukko[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Riihonen[/TD]
[TD]Matjuhin[/TD]
[TD]Eronen[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 147"]
[TR]
[TD="width: 64"]Varalla:[/TD]
[TD="width: 83"]Honkanen[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="width: 295"]
[TR]
[TD]Su 02.08[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu 1[/TD]
[TD]Lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Hannukainen[/TD]
[TD]Ojalainen[/TD]
[TD]Laitinen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]Kekki[/TD]
[TD]Hjerpe[/TD]
[TD]Kantoluoto[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Kaukko[/TD]
[TD]Roisko[/TD]
[TD]Eronen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Ojala[/TD]
[TD][/TD]
[TD]Hallikainen[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Tervetuloa MotOrg ry:n ajoharjoittelupäiville!
Motorg ry:n crew

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liput ja ajotaito II ostettu :)

Oliskohan ketään pk-seudulta menossa kulkupelillä, johon mahtuis yks R6 lisää? Maksan tietty omat osani kuluista.

Jos johonkin mökki-/majoitusporukkaan mahtuu, niin viestiä tännepäin :bye:
Liput itellä siis molemmille päiville, joten koko vlopun majotus hakusessa.

Tulinpa nyt varanneeks itelleni majotuksen Motomajoilta, jos oikein ymmärsin niin kyseessä 4hlön huone jonne siis mahtuu vielä kolme ihmistä, jos joku uskaltaa samaan majoittua :D Privana saa nimitiedot joilla kysellä. Majoitusmuoto käsittääkseni huone päärakennuksen yläkerrassa, vessat ja suihkut alakerrassa.

Puhelimessa sanoivat että Motomajoilla on ollu org-porukan keskuudessa huonohko maine, mut ovat nyt parantaneet toimintaansa ja toivovat jengin löytävän sinne :)

Mut tosiaan viestiä mulle niin kerron millä nimellä kysellä yhteismajotusta.

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla

satzuma sanoi:
Tulinpa nyt varanneeks itelleni majotuksen Motomajoilta, jos oikein ymmärsin niin kyseessä 4hlön huone jonne siis mahtuu vielä kolme ihmistä, jos joku uskaltaa samaan majoittua :D Privana saa nimitiedot joilla kysellä. Majoitusmuoto käsittääkseni huone päärakennuksen yläkerrassa, vessat ja suihkut alakerrassa.

Puhelimessa sanoivat että Motomajoilla on ollu org-porukan keskuudessa huonohko maine, mut ovat nyt parantaneet toimintaansa ja toivovat jengin löytävän sinne :)

Motomajat on ollu oikein jees parina viime kesänä, varsinkin hintaansa nähden. Rannasta löytyy sauna ja järvi johon pulahtaa, siellä alueella on kans grillikatos jossa jengi grillailee safkoja illalla. Aamupala ainakin aiemmin löytyi rataravintolasta. Suositus täältä.

Neljällä hengellä niissä pienissä mökeissä voi olla vähän ahdasta.

Myydään keskiryhmän jäsenhintaiset liput lauantaille sekä sunnuntaille.

Yv:llä tavoittaa tai juketsu89 ät hotmail.com

Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kokemusta 5+v takaa kuravehkeistä ja muutaman vuoden ajellut kadulla naattimalla. Vauhtia vaan jotenkin tuntuu verestä löytyvän kun mielenkiintoa on fillarillakin alamäkeen enemmän maisemien katseluun. Ikinä ei ole radalla tullut katupelillä käytyä, niin tässä on kesälomalle mielenkiintoinen päivä tutustuessa oman taidon kehittämiseen ja uuteen ympäristöön :)

satzuma sanoi:

Motomajoilta on nyt varattuna 2kpl 4h-huoneita. Huoneen hinta on 109€/kpl/viikonloppu joka jaetaan tasan majoittujien kesken. Varaukset privalla tommie tai satzuma.

Tällähetkellä paikkoja jäljellä:

"poikahuone" 0Kpl
"tyttöhuone" 2kpl

tommie sanoi:
Motomajoilta on nyt varattuna 2kpl 4h-huoneita. Huoneen hinta on 109€/kpl/viikonloppu joka jaetaan tasan majoittujien kesken. Varaukset privalla tommie tai satzuma.

Tällähetkellä paikkoja jäljellä:

"poikahuone" 0Kpl
"tyttöhuone" 2kpl

Onkohan siellä missään majoituksessa tilaa enää?

Jos ei, niin onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?

Taffu sanoi:
Onkohan siellä missään majoituksessa tilaa enää?

Jos ei, niin onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?
Omalta osaltani palaan asiaan heti ku tiiän miten tää Motomajojen huonesekoilu on menny! :D EHKÄ yks paikka vapaana. Ehkä.

satzuma sanoi:
Omalta osaltani palaan asiaan heti ku tiiän miten tää Motomajojen huonesekoilu on menny! :D EHKÄ yks paikka vapaana. Ehkä.

Itsehän olen siis karvainen mies, mutta mulle se on sama missä mä nukun, jos teitä ei haittaa :grin:

Taffu sanoi:
Itsehän olen siis karvainen mies, mutta mulle se on sama missä mä nukun, jos teitä ei haittaa :grin:
Eeppisen huonesekoilun lopputulema on se, että tilaa EI enää ole.. :>

Toki Motomajoilta voi kysellä vapaita huoneita, huonehinta oli tosiaan sen 109€/vloppu.

Taffu sanoi:
onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?
Yövyin Toukokuun puolessavälissä Motoparkissa varikolla pakussa. Sähköt toimi läpi yön, vessat oli käytössä, samoin suihkut. Suihkut löytyy WC:stä katsoen talon toiselta puolelta.

Tälle viikonlopulle on vielä sunnuntaille joka ryhmässä tilaa, lauantaina nopeaan. Molemmille päiville löytyy vielä muutama liputusvuoro!

Onko kenelläkään myydä lauantaille hitaan ajovuoron lippua tarkoitus olisi ollut päästä osallistumaan ajotaito 2 jos on niin Puh 0442605743 tavoittaa parhaiten soittamalla tai viestillä

Jahas, pistetäämpäs liputusliput kiertoon, eli molempien päivien liputusliput tarjolla!

Back