• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motonetin "naarmuttamaton suojapeite" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zed
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta otsikossa mainitusta suojapeitteestä? Eli tästä:

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=91-3108

Aikanaan ostin Bilteman hopeanvärisen pyöräpressun, joka aika tehokkasti hieroi maalit katteiden reunoista ja kiillotti kahvojen päät kauniin kirkkaiksi. Eli ei viitsisi taas toistaa samaa virhettä...
Mulla oli viime kesän käytössä ko. peite. Ei mitää valittamista. Piti veden hyvin, enkä huomannu että ois mistään maalia hangannu.

No just ton ostin viikko sit. Ihan OK.
Ja kun otin XL:n (edellisistä sen kokosista takanen jääny puoliks näkyviin), niin toi se vasta teltta on (mahtuis melkeen 2 mun mopoo sen alle
biggrin.gif
)
Mä oon laittanu mustekalan mopon ympäri (satulan kohdalta) ja sit viel toista puolta pitkin etuvanteeseen (sen jälkeen kun hain hupun muutaman kerran naapurin ruusupuskasta
tounge.gif
)
Ja eiköhän se toimenpide vähän estä sitä tuulen aiheuttamaa naarmuuntumistakin
nixweiss.gif

Ja kun otin XL:n (edellisistä sen kokosista takanen jääny puoliks näkyviin), niin toi se vasta teltta on (mahtuis melkeen 2 mun mopoo sen alle
biggrin.gif
)
Minä ostin syksyllä tuon samaisen suojapeitteen, mutta paikallisessa Motonetissä ei ollut kuin L kokoa. Se ei kuitenkaan ole tarpeeksi iso VFR:n suojaksi eli jäi hyllyyn. Onneksi pyörä talvehti lämpimässä tallissa eikä peitteen puute niin paljon haitannut.

Olisiko sinulla Cebarimimmi kiinnostusta vaihtaa päittäin noita peitteitä niin saisit pienemmän L kokoisen ?

Back