• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motokätköilijöiden kauden avaus Kopparnäsissä 9.5.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä tuun katsomaan mikälaista hullua on Bembölessä paikalla. Jos meno on mulle liian raisua, niin jatkan omatoimisesti perille. Eka letka ja ajokilometrejä takana vasta reilu tuhat. Ilmoittauduin kätköön.

Hmmm... olikohan letkailemaan tulossa kuinka kokenutta porukkaa... Ketjun kysymysten perusteella ei varmaan kovin. Itsekään en ajajana hirvittävän kokenut ole (kun se kortti on vasta kolmatta kesää), mutta letkaillut olen (en tosin orgin letkoja vaan ihan muilla matkoilla + oman tallin porukan kanssa), joten jos ei muilla ole palavaa halua / kokemusta perämieheksi (ja jos Gozalla ei ole hommaan vielä ketään buukattuna), niin mä voin siihen hommaan alkaa. Tästä nyt voi neuvotella vielä huomenissa kaffetuvalla ennen lähtöäkin, mä ainakin tulen paikalle ajoissa.

Kiitos kaikille rohkeille jotka lähtivät mukaan letka-ajelulle.
Yhdelle ojaa tutkineelle ei käynyt kuinkaan joten tappiot olivat vain materiaalisella puolella.
Kuitattavissa nämä kätköt:
Bembölen kahvitupa
Siikajärven Syheröt
Kylmälän lenkki
Siuntion Löpö & Lounas
(Tässä suosittelen käymään paremmalla ajalla!)
Bäcksintie
(Ei kysymystä!!!)
Kastlähde
Lilltötärvägen
Tähtelän Tuikkaus
(Eikä muuten ajettu alkuun asti... Mutta saa kuitata!!)
Kahden pihan poikki kuuttakymppiä
Kopparnäs
Itse tapahtumakätkö
Ja lyhyemmässä paluuletkassa mukanaolleet:
Sandfjärden
Degerbyvägen
Ryssien riemukaari

Viimeksi muokattu:
Kiitos itsellesi ja kaikille osallistujille mukavasta letkailusta, pikku-Mörkökin pysyi mukavasti mukana :orgmp: .

Hajosiko se teitin letka jotenkin kun tuntui että siellä Inkoossa jokaisessa risteyksessä kökki pyöriä odottelemassa toisiaan?

tonttuj sanoi:
Hajosiko se teitin letka jotenkin kun tuntui että siellä Inkoossa jokaisessa risteyksessä kökki pyöriä odottelemassa toisiaan?
Yhtä pyörää poimittiin ojasta...

Kiitti Gozalle letkan vedosta, oli pirun mukavaa mutkittelua ja mukava vauhti vaikka se olikin Gozan mielestä köröttelyä. :p

Ja kiitti sinapista, varsinkin siitä minkä purkin kyljessä luki kipu :no:

Siistiä oli. Kiitokset kaikille. Kyllä tuo avarsi maailmaa verrattuna siihen kun aina on ajellut yksikseen. Mitä nyt tuo +10 ei ihan ehkä pitänyt paikkaansa, hyvä tosin niinkin jossain määrin :D

Edit. Erityiskiitokset makkaroista ja letuista. Kyllä maittoi. Ensi kerralla pitää itse osallistua tarjoiluihin myös.

Jozkunen sanoi:
Mitä nyt tuo +10 ei ihan ehkä pitänyt paikkaansa

Ei toi Goza osaa ajaa mitää +kymppejä :grin:

Kiitos veturille ja mukana kurvailleille ja Pleksille ja emännälle kestityksestä ja letuista ja Jackille makkaroista ja suklaasta ja Maaemolle kahvista. Kyllä te ootte NIIN <3

Kiitos minunkin puolesta, letut tod hyviä ja mukava taas letkailla pitkästä aikaa:orgmp: Täytyy alkaa kuitteilee kätköjä, saldo olikin nolla tätä ennen :thumbup:

Suzette sanoi:
Ei toi Goza osaa ajaa mitää +kymppejä
Jos olette katsoneet sitä nopeutta omasta nopeusmittarista niin siinä on aina se mittarivirhe.
Oikea nopeus näkyy navissa!

Go-Za sanoi:
Jos olette katsoneet sitä nopeutta omasta nopeusmittarista niin siinä on aina se mittarivirhe.
Oikea nopeus näkyy navissa!

Hitto kun ei oo vielä navia. Liian kovasti lytätty tuota uutta tomppaa minkä ajatellut ostaa :D

mitkä puuttuvat ominaisuudet? ja onko toiveita että ne joskus saadaan mukaan.... pää jotenkin alkanut kääntyy tonne garminin suuntaan

ArDee sanoi:
mitkä puuttuvat ominaisuudet?
Tärkein puuttuva ominaisuus on puheluiden hallinta (mikä siis oli Rider 5:ssä), muutenkin ton bluetooth yhteyden toiminta on vielä melko vajavaista, eli esim. reittejä ei voi jakaa BT:n kautta (oli Rider 5:ssä!).
Toisaalta taas tää uus navi toimii aika hyvin ja siinä on paljon ominaisuuksia mistä tykkään! Katso lisää täältä!

Back