• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotoGP 2014 (PS4,PS3,PSVita,Xbox360,PC)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pedrosa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs ootte mieltä uusimmasta Milestonen moottoripyörien MM-sarjaan liittyvästä virallisesta videopelistä?

Annan itse arvosanan 8½

Pedrosa sanoi:
Mitäs ootte mieltä uusimmasta Milestonen moottoripyörien MM-sarjaan liittyvästä virallisesta videopelistä?

Annan itse arvosanan 8½

Millä alustalla testasit / pelaat? Lukenut vähän juttua, että PC versio olisi taas typerä käännös konsoleista ja näin ollen ei kovin mielyttävä.

Aivan loistava peli PS3:lla!
Ura moodilla pelatessa olisi kyllä kiva, että kuskeissa tapahtuisi kehitystä. Ja kuskit vaihtaisi sarjaa (parhaat nousisi pienemmistä luokista ylöspäin.) nyt samat naamat jauhaa kaudesta toiseen samaa sarjaa, samassa tallissa.
Olen myös huomannut, että kisoissa tullaan aika usein samoille sijoille. Esim MotoGP:ssä on lähes poikkeuksetta Lorenzo,Rossi,Marquez kolmen kärki. Ketään muuta ei podiumille nouse.
Eli vähän viilausta ja peli olisi täydellinen.

Nro:13 sanoi:
Aivan loistava peli PS3:lla!
Ura moodilla pelatessa olisi kyllä kiva, että kuskeissa tapahtuisi kehitystä. Ja kuskit vaihtaisi sarjaa (parhaat nousisi pienemmistä luokista ylöspäin.) nyt samat naamat jauhaa kaudesta toiseen samaa sarjaa, samassa tallissa.
Olen myös huomannut, että kisoissa tullaan aika usein samoille sijoille. Esim MotoGP:ssä on lähes poikkeuksetta Lorenzo,Rossi,Marquez kolmen kärki. Ketään muuta ei podiumille nouse.
Eli vähän viilausta ja peli olisi täydellinen.

Juuri näin. Valitettavasti kuskit ei kai vaihda tallipaikkoja siksi,että virallinen lisenssi estää sen.

Ens vuonna kuskeissa sais olla eroja.

Back