Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämmönen lasku löyty:Mulla kanssa 1000 km huolto tällä viikolla,mitä sulla kustanti kaiken kaikkiaan![]()
Luetun ymmärtäminen auttaa...Kun siinä vieressä kattelit sitä huoltoo,niin tekikö huoltoäijä muuta kun vaihto öljyt ja suodattimen,esim ohjauslaakerin/takalaakerin/pulttien kiristys ym. ym.Tommoset vissiinkin kuuluu ensihuoltoon.![]()
sanoi:Huoltolistaan merkityt kohdat siinä käytiin läpi ihan asiantuntevasti.
enpä tiedä mitä muuta tekivät kun vaihtovat öljyt ja suodattimen,mutta kun jannut ei osaa edes ketjuja kiristää niin kyllä pistää vähän ihmetyttää. Mikäs siellä sitten oli vikana?Kokemusta on etupään woblaamisen selvittelystä.Takuu homma. Woblauksen korjaus kesti 1,5kk. Ei koeajettu, ei uskottu että pyörässä vikaa.Vittuiltiin. Lopulta alkoi tulemaan vauhtia kun otin puheeksi kuluttaja-asiamiehen. Ei enää ikinä mitään focuksesta. Olen mukana jos lähdetään sotimaan.![]()
No joopa joo. Muutaman tiukkasävyisen puhelun jälkeen lupasivat lähettää uuden osan matkahuollossa.Ilmottele miten tapahtumat etenee... jään ainakin itse mielenkiinnolla seuraamaan tapahtumaa.