• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoclinicissä käynneet kertokaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli te jotka moclinicissä olette käyneet. Kuinka paljon niistä tavaroista mitä siellä netissä on siinä luettelossa löytyy hyllystä??

Motoclinic!
033102ass_1_prv.gif
 Paikasta jäänyt itselle todella huonot fiilikset. Ekalla kerralla, kun siellä kävin, niin äijä höpötteli puhelimes vartin verran, eikä ottanut mua mitenkään huomioon (eikä taatusti ollut puheesta päätellen "työpuhelu")...kattelin ite hyllyiltä, enkä sieltä sotkun keskeltä mitään löytänyt. Toisella kerralla (n. 3kk myöhemmin) kävin kyselemässä taas osia ja äijä alkoi tiuskimaan, että "ei sellaseen pyörään mitään osia saa". Pyörä on ihan vakio mopotin, Gsxr750 -90. Kävelin ihan mielenkiinnosta sen putiikin läpi ja kun rupesin tutkimaan yhtä jarrusatulaa, niin se sama heppu ryntäs räyhäämään, että jätä ne hyllyt rauhaan!!!  
kaboom.gif

Aivan siis käsittämätöntä touhua on ollut nämä kyseiset vierailu kerrat. Sinne en mene, enkä sieltä ostais vaikka ilmasex antaisivat....kyllä jonkunlaista ASIAKASPALVELUA pitäis tällaisissa mestoissa olla.  
033102bebe_1_prv.gif

Niin ja ei ne hinnatkaan siellä mitään erityisen halpoja ole.

No riittää pauhaaminen......on tainnu vaan jäädä reissuista jonkunlaiset arvet. No ehkä se toiminta pitäis kunkin käydä itse katsomassa mutta näin itsellä...
Ei nyt varsinaisesti tullut otettua kantaa luetteloon ja tavaroiden löytymiseen...sorry siitä...

Joo lue nyt ihmeessä kaikki kylmä, mutta ansaittu (?) palaute putiikista ennenkö menet sinne asioimaan. Mielenkiinnosta joskus luin noita palautteita. Kahdessa muistaakseni "kehuttiin", toinen oli ilmeisesti omistaman kirjoittama.
biggrin.gif

Joo, enpä minäkään voi suositella kenellekään Motoclinicin palveluita. Asiakaspalvelusta en voi puhuakaan ja myytävä tavara on huonokuntoista romua - kylläkin melkein uuden hinnalla! Jos sieltä sitten jotain ostamisen arvoista sattuu löytymään, pankkikorttia ei kannata tarjota maksuvälineenä, ainoastaan käteinen käy. Juuri näiden kokemusten takia käyn hakemassa tarvitsemiani osia Hyvinkäältä Kolaripyöräkeskuksesta - tavara on hyväkuntoista ja sopivan halpaa. Suosittelen!

mad.gif
Kaveri kyseli cbr600 etujarrulevyjä kyseisestä paikasta puhelimitse. Joo halvalla saa ja on hyllyssä ! Mentiin 2viikon päästä hakemaan, no itse isäntä kuulemma jossain asioilla ja ei löydy hyllystä, tilaustavaraa, ja hinta ilman alv.:tä kuulemma nyky käytäntö osa markkinoilla ?? Minä rupesin kyselemään MAXXIS renkaiden hintoja ni kysytään että OSTANKO ! Sanoin että kuhan tietää hinnan ensin, ni katotaan ? EN KERRO HINTOJA JOS ET OSTA, KYLLÄ NE JOKU OSTAA!!! ASIALLISTA KAUPAN TEKOA, AJETTIIN TURHAAN 150 km !!!  
veryangry.gif

veryangry.gif

veryangry.gif
mad.gif

Eikös Motoclinic vaihtanut nimeään lähiaikoina? Messuilla oli jo uudella nimellä, mutta en muista mikä oli nimi... muistaako joku?

Mä kävin sielä yks kesäpäivä ja jotenki jäi semmonen vaikutelma, etten mene toista kertaa.....kaikella kunnioituksella
sad_orig.gif

Joo, mä olin kyllä todella hämmästynyt, kun hoksasin motoclinicin messuilta...

Toi luotto/pankkikortin käymättömyyskin viittaa vähän omituiseen hämäräperäisyyteen. Lieneekö puljulla kovin puhtaat jauhot pussissa?

sanoi:
Lainaa (JP-800 @ Helmi. 12 2004,17:26)
Eikös Motoclinic vaihtanut nimeään lähiaikoina? Messuilla oli jo uudella nimellä, mutta en muista mikä oli nimi... muistaako joku?

Muistankohan väärin et se oli Motoplaza messuilla. Toivottavasti en nyt mustamaalannu jotain viatonta yritystä. Tyttöjä oli kojus ja sitte sellanen vanha kyrpiö..

Näin oli.. muistan itsekkin nyt että olisi ollut Motoplaza... toivottavasti muistamme molemmat oikein että ei mustamaalata ketään turhan takia
sad_orig.gif

keväällä-03 kävin ostaa kyrpiöltä mittareita sun muuta sälää mopottimeen homma pelas suht asiallisesti sit vähän myöhemmin kävin ostaa puolan kysyin sopiiko varmasti kuppe vanno et sopii ja meikä tollona usko himas sit vähän vastusmittarilla mittailin ja arvot ei ollu siel päinkään menin palauttaa puolaa kyrpiöllä ei ollu kassas sen vertaa hilloo et ois pystynyt antaa rahani takas pyyteli tilinumeroo johon vois rahat maksella minä siihen et kyl joka ukoll yks puolan hinta pitää löytyy vaik omast lompsast ei oo sano kyrpiö mä vähän
veryangry.gif
veryangry.gif
ja nostin kykää etten
kaboom.gif
kaboom.gif
parin päivän pääst ku olin vähän rauhottunut ajelin sinne iltapaiväst ja yllätys yllätys ukko oli saannu sen verran puotia tehtyä et kassast löyty puolan verran rahnuu rahnut saatuani karautin jammulla vex ja päätin et ikuna en tohon kioskiin vaivaudu.

Oisko toiminimellä Motoclinic tullut pieniä hankaluuksia viranomaisten (=verottajan) kanssa ja siksi vaihtanut toiminimeä? Käykääpäs katsomassa toiminimien tietoja osoitteessa YTJ - on melko mielenkiintoista luettavaa...

Tilasin kyseisestä firmasta vilkkua ja lamppua, maileihin vastaili ihan ok, lamppu vaan piti tilata saksasta joten kesti. Soitinkin sinne kun kesti kohtuu kauan ja tyyppi vaikutti ihan ok:lta ja sanoi lähetävänsä tavarat justiinsa. Ja kyllähän ne sitten tulikin ja ihan oikein vielä.

Ei sitä kannata muitten juttujen perusteella boikotoida kyseistä paikkaa, rohkeasti vaan ite asioimaan.

Hinnat ei oo sen halvempia mitä muuallakaan, mutta sellasta tavaraa on mitä ei muualla oo... Eli ihan ok pulju.

Tuollainenhan olis mielenkiintoinen....suorastaan matkailunähtävyys..siellä pitäis käydä usein, niin sais hyviä juttuja kerrottavaksi...
Itse olen ainakin nauranut kippurassa noita "palvelukertomuksia". Omistaja tuntuu osaavan viihdyttää asiakkaitaan..

Heh,
Tais käydä tuuri,koska sain *oikeat* osat suht ajallaan.
asioin henk koht tyypin kanssa ja osat olivat uusia ja tilattiin saksasta.Ja vieläpä kohtuuhintaisia.Tosin paikka oli hieman
epäilyksiä herättävä...kylmä,hämyinen halli.Ja "kuitti" tosiaan
paperinpalalle sutaistu läjä hieroglyyfejä...
maksu käteisellä,tietty.
cool.gif

Onni etten ruvennut purkuosista kauppaa vääntämään...
lookaround_orig.gif

Mulle on syntynyt semmonen käsitys, että Motoclinic on sen ukkelin yritystä ja Motoplaza sen tyttelin. Motoplazalla on pelkästään noita ajovermeitä. Samassa kylmähkössä pimeähkössä hallissahan nuo molemmat toimii.

Takin olen ostanut tuosta puljusta ja maksoin kortilla.

Back